Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettutrustning
Läst 1305 ggr
ingenting123
0

hva koster en auto-kåk?

hva koster en auto-kåk??kan man bytte ut den "vanelige" kåken med en auto-kåk på selve selen mener jeg…..

Rajmon
0

Jag tror den kostar runt 900:- med fästet man sätter på selen. Man ska kunna sätta fast ett fästa till automatkäk på en vanlig sele=) de tror jag iaf om jag inte har helt fel för mig…

amandahandersson
0

Vart finns det att köpa???  Har mailat till Royal för 10000 år sen, men inte fått nå svar… Och jag har inte sökt nån annanstans helle x)

ingenting123
0

jonne
0

www.travhuset.se Dom har automat-käkar.Ja man kan byta ut en vanlig käk mot en automat käk.

myspysen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Selve "klokken" tror jeg koster ca 500, og reima koster vell 400kr. Så jeg kjøpte min automat kjekk for 900kr. Ja, du kan bytte "vanlige" sjekk feste med automat, men da må du passe på at skruven på klokken passer selen din :)

agnes_S
0

Köpte mina automatkäk på dahrve här på gotland. De har en näthandel på dahrve.se, där automatkäk i full strl finns. Vet inte om det gör skillnad, minns inte vad vi köpte. När man byter skruvar man som sagt bara ur kroken till det vanliga käket och skruvar i automatkäket. Det är viktigt att man kolla r att det passar till just den selen man har då det finns flera olika modeller.

divansson
0

runt 1000 kr..

Jag har en, var bara att sätta fast den på selen..

Rajmon
0

liten fundering=) passar en i stl full ett russ?!

CarolaCarro
0

Jisses vad dyra era var.. Mitt köpte ja för under 500kr på dharve på gotland

ingenting123
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ingenting i løpet på lørdag seier:)

ponnytravkusk
0

Så himla kul att min gamle gosse går så bra o vinner :)!!

ingenting123
0

#11Skrattandedet synes jeg å:)

divansson
0

#8 ja, lite lång rem, men det går bra endå..

ingenting123
0