Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettom-sajten
Läst 931 ggr
AnnaLundin
0

Namninsamlingar

Namninsamlingar i all ära, men här på ponnytrav iFokus vill jag inte ha några sådana, ej heller tips och länkar till dem - oavsett syfte.

(och generellt tycker jag också väldigt illa om när samma inlägg spammas över massor av sajter)

//sajtvärden

Momla
0

Fördelen med att "spamma" dem på många sajter är ju att man kan nå mer människor. I det här fallet alla djurmänniskor. Bara för att man har katt så är man inte inne på hästsajterna…

det tycker jag är en av fördelarna med iFokus - att man kan nå massor med människor.

Det var tråkigt att du inte uppskattade namninsamlingen då den hade ett så bra syfte (i mina ögon)

CoolaCrossen
0

Namninsamling innebär?

Belindaa
0

instämmer med #2 ?

Mixie
0

Håller med #1 Varför inte när det endå gäller djur?? Tror denna gällde momsen på veterinärkostnader. Gå in på ridsportsidan eller russidan där dom finns :) Finns en till också angående djurpolis! :)

//Mickan

AnnaLundin
0

Det är en ren principsak, att man inte ska använda forum - utan att fråga sajtvärden om det är okej - för såna ändamål. OM man accepterar en sådan tråd, som länkar itll namninsamling av någon anledning, så riskerar man att få femtioelva till i diverse olika syften. Därför godkänner jag inte någon sådan, oavsett skälet till insamlingen.

(och när man dessutom ser att tråden - det har varit flera såna de senaste dagarna - finns spammad på massor av sajter på ifokusnätverket, då vänder jag taggarna utåt)

Och jag är ledsen, jag kommer inte ändra ståndpunkt på den här punkten så det är ingen idé att försöka övertyga mig om något annat.

Momla
0

men självklart så kopierade jag länken och la in till alla djursidor! För att nå hästfolk, hund- och katt människor och även kaninvännerna.

AnnaLundin
0

#6 - det är JUST sånt spammande som är så ruskigt irriterande!

För dig är det självklart, för mig är det helt fel att göra så. Det finns ingen fråga som är så viktig att man måste spamma alla forum man kommer på för att få gehör för den.