Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettbabbel
Läst 997 ggr
Belindaa
0

Sommarplaner? :)

Tänkte höra vad ni har för sommarplaner? ;)

Mina sommarplaner är då att ta montélicensen och sen ev rida nån häst, om det finns någon! :) Vill iaf ha montélicensen, om det dyker upp något eller så :)
Sen vill jag även låna en häst. Bara stallplatsen fixar sej så ska det nog bli av! :) OCh självklart att starta lite grann! ;)

Belindaa
0

opps :| vart två stycken, kan man ta bort tråden själv?

MicaelLindblom
0

Heey :D

divansson
0

Planen är vel att Harry ska vara fortsatt fin och gå bra hela året, att han kan visa lite mer hur han faktist kan gå.. Att jag ska vara hårdare i loppen. Sänka rekordet och få bättre statistik..
Är vel typ de.. har glömt flera saker vet ja.. men de får vel va så då..

FridaNyberg
0

Ska jobba, jobba och åter jobba. Fast med hästar förstås :). Tror det blir dubbla jobb som förra året, jobbar åt två tränare, en på banan och en på landet. Blir långa dagar, men det är det värt :)

Jenniferohlson
0

Jaadu ska träna mkt häst och hoppas på att tävla mkt med bra resultat:) Sen hoppas jag på en hel del jobb oxå:)

Ingela.C
0

Planen är att träna på med hästarna och att dom är friska och sänker rekorden! ;) Jag ska troligtvis sommarjobba i ett travstall också. :)

amandahandersson
0

Sommarplaner i hästväg är en himla lång lista! ;) Kan ju korta av den något…

• Träna på massor!
  • Försöka få till Zolero och starta lite med honom.
  • Åka på skalmen i ett visst ekipages segerdefliering i alla fall en gång, haha ;)
  • Se vad Zolero har för talanger som montéhäst.
  • Besöka minst 2 dubbeltrav.
  • Om jag har några fler hästar så får jag använda sommaren åt att verkligen få fram det bästa ur dom.
  • Slå världsrekord som staketkusk (hur nu det går till!) ;)

Som sagt, det där var en förkortad lista!

olivialundgren
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

i hästväg är det att ha kul med både Liseth och Zoylett och försöka få ordning på Zoylett sen är det väl tävlingar med Liseth och så :)

Colt
0

Tar studenten i juni, sen är det väl meningen att jag ska komma på vad jag vill göra sen! 
Sen ska jag väl jobba på travskolan och självklart träna hästarna och tävla osv! =)

AnnaPers
0

ska vell ta studenten , och sen blire vell att jobba på som vanligt :) förhoppningsvis blire i ett trav stall annars blire antagligen på mitt "vanliga" jobb =) och träna mina egna , så mycket som möjligt. Och föresten, jag ska åka över till gotland på något dubbeltrav och kika vart daggan och cenit kommer ifrån :) de är vell de som står högst upp =)

Emmma
0

Ska försöka hinna med så mkt som möjligt att träna upp mitt varmblod och få snurr på henne. Hoppas kunna lösa hennes "ben-problem". Träna på så vi kan ta monté licens, men de är nog ingen förens till hösten.
Får se om ja startar nån ponny i år elr hur de blir med det.
Annars hjälper ja väll syster med Pärlan också. Får se när/ om vi får hem Dotte nångång också :)

Egentligen är väll mina största planer att ha kul med hästarna i sommar! :D
Detta vad gäller hästväg..

plutten-92
0

planen är väl att hästarna ska holla sig friska och krya. sen vill jag ju ha ut russet till start och att shettisen ska gå bra med sin nya kusk.

juliapettersson
0

Ta studenten och sen åka till Italien en vecka med familjen. Försöka fixa ett jobb, och bara jobba söndagar i stall Tilly. Förhoppningsvis massa härligt ponnytrav, kanske även köra till en tävling själv för första gången? Sedan kanske börja plugga till höstterminen, får se vad jag kommer på.

Dianaross
0

Här blir det betäckning och start :)

Nitro
0

#14 Vad söt!

Jag vill få fast anställning där jag är nu, Goop. Sedan vill jag gärna se Sagi Faks utvecklas bra, och åka på massa tävlingar över halva Norden med Pigall! :)
Och jag vill ha fint väääääääääder!

_Jag_
0

Få "mitt" varmblod till start :)

jenniferaronsson
0

Hm, hästväg är väl det ni helst ville veta? ;p

först måste jag bara bestämma mig om jag ska lämna tillbaka trolla eller ha henne kvar.

Sen ska jag väl försöka träna på, Bodens dubbeltrav, Östersunds Dubbeltrav, Lyckseles heldag, Umeås Dubbeltrav.

Sen finns det väl massa heldagar i mellan! ;D