Fodrade namnförbyglar
Någon som vet vart man kan beställa fodrade namnförbyglar? Så man kan få en trefärgad? Breda alltså.
Gärna någon sida på nätet där de går att beställa från?

Tror att Vallas shop har sån..:P

Bergsåkers travshop har en hel del olika förbyglar .. finns breda med namn och flera färger att beställa där :)

det finns ju tyvär bara vitt skin ^^ ,

#3 Ja jag menar en sån som du har!
Okej vad trist!:( Man borde ju kunna få i egna färgkombinationer på något ställe?

#4 Men vad har du köpt din ? :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Kicki Elfgren på CG hästsport kan sy 3-färgade förbyglar (de färger du vill ha), och en himla massa annat också=) Broderar också… Fodrade vet jag dock inte.

#5 Som jag sa tidigare så har Bergsåkers travshop förbyglar med egna färgkombinationer, breda med namn .. ! :) Jag funderar på att beställa i svart, vitt, orange åt Polle men vi får se ..

#8 Jqag ska beställa tror jag;D

har bergsåker någon hemsida?aasså travshopen! Har lite långt dit! ;P

#10 Gävles travshop kan du få fodrade 3 färgade förbyglar med namn, jättesnygga kostar 395:- vet inte om man kan beställa via nätet men du kan ju ringa dom… www.travbutiken.net

#11 Tack för tipset! Dem har inte dem förbyglarna på hemsidan men får väl ringa i så fall!

Jag tror att dom med skinn finns i flera färger..hade en som var svart med blått skinn eller om det var tvärt om..Dom kanske finn på L&L, jag mailade dom när jag beställde min förbygel

#9 Jasså ;P Ja jag är jättesugen :D Men hm, vi får se :S Jag måste kolla upp hur mkt dom kostar nu igen, jag minns ju inte så klart .. :P
#10 Hm .. jag tror dom har en hemsida :P Jag har sett den, Jennifer vet ju, lr ja .. jag vet inte om hon minns hemsidan längre men :P Ska kolla om jag hittar den :)

#15 Haha, jag hittade den precis !