beola trav dress
nu har jag försökt att få tag på beola i tre dagar men inget svar. Hur fick ni tag i beola?? finns det fler nummer än dom som ligger på internet?
någon som vet va dom tar för en dress? hjälp

putt

putt….

putt

Har du fått tag i dom? har också försökt nu i flera dar,måste ha en ny dress till Evelina..någon som vet om det finns några fler nr att ringa dit?
Har också provat att faxa dom..och bett dom ringa upp men inget svar där heller..konstigt!
Har nu skickat ett brev till dom så få se om dom hör av sig…

De kanske har lagt ner sin produktion? vem vet.

brizy bättre½!

Vad är det som skiljer beola, brizy och mira t.ex ?
Josefinejumpforjoy.blogg.se

så kallad kvalite^^ :D

Så beloa sååå mycket bättre än ex. brizy :S (:
Tycker då Beola har bra kvalité,,har då inget att klaga på dom,förutom att dom nu är svår att få tag i..har dom lagt ner så borde de ju ha lämnat nåt slags meddelande på telefonsvarare..signalerna går ju fram som vanligt när man ringer dom 

JAg har haft sommar dress ifrån beola, bra kvalite, mina 2 senaste dressar har varit allväders ifrån mira, chefen har ju ifrån både mira och brizy både sommar,allväders och vinterdress. Jag anser att dom har typ samma kvalite bara att det skiljer i pris, beola billigast, svårast att få tag i… Mira och brizy ungefär lika i pris om man har ponny licens.. Mira hur trevlig som hellst att ha och göra med, använder man sig av dom flera gånger så får man mer förmåner, ex kan få med typ kläder som man ska ha under dressen gratis o så… Jag själv tycker mira är bäst.. Mina dressar som jag ska beställa nästa gång tar jag även dom ifrån mira..

håller med micke britzy .D

Jag har Brizy, men har inte provat något annat (:

Jag tror nog inte det e så stor skillnad! Alla 3 märkena har bra kvalitet!.. Jag tkr nog man ska kolla mer till priset…
Mira är dyrast ca 500kr mer än Brizy.. Beola har jag ingen aning om, vad det e för priser nån som vet??
Vi köpte Evelinas för två år sen och då kostade den ca 3.700 plus moms då.

#18 tack så mkt:) var det avtagbara ärmar då?
Syr dom bara jackor eller är det en hel overall? :)
Funderar på en ny dress..
De syr hela dressar kolla på #4 den köpte vi från Beola :)
Vi köpte med hela armar,men tror de hade med löstagbara är inte helt säker…
#21, Ah Tack. :) Funderar på en sådan. Verkar ju inte vara något direkt fel på dom. Synd bara att dom ska vara så svåra att få tag på. :S
Hur lång tid tar det tills man får den efter att man beställt?
Jag tror det gick ganska fort..kommer nu inte ihåg hur länge
men som sagt trist när man inte kan få tag i dom,finns ju bara ett telefonnr att ringa som jag har hittat iallafall..

#18 Men är inte det rätt dyrt ? :s
Brizy tar ju 2449:- ex. moms.. (Sommardress, avtagbara armar i polyamid)
#23, Okej. Men du kanske kan hojta till när du fått tag på dom då. ;P
Men om man kollar så då; Vilka är billigast, om man vill ha en sommardress? Med avtagbara armar.
Jo hör av mig så fort jag fått tag i dom..vet inte alls prisskillnaderna men ska försöka kolla upp det :)

Brizy blir ju billigare.. Men i #23 har jag ju inte räknat in reklam..
¤27 Vet inte exakt priset,men det lät ju som att Brizy är billigare,är på jobbet nu men ska kolla upp vad vi betala för den med allt.,(reklam och namn på ) Men om jag inte minns fel så gick allt på ca 5.000 kr inkl.moms då

Gö så (:

#30, Vad kostade din dress? Ska också ha en sommardress med avtagbar ärm och rekl<m. Hels hängslen.. :P