Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 539 ggr
NatthaBlom
0

Norra Sverige

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Halloj!

Nu när jag har flyttat till Gällivare utan mina ponnisa:/ så kommer inte min kusk säsong igån särskilt tidigt…

Tänkte bara säga att om någon skulle behöva kusk till nån ponny norröver så är det bara att höra av sig! Jag skulle bli överlycklig om jag får köra nå:)

Belindaa
0

Ahh så du  har kommit hit upp! :) Jag vet att stuterisolo brukar ha catchdrivers, men nu när Sara har blivit nog gammal kör hon nog det mesta. Men jag ska inte säga för mycket nu här! ;)

NatthaBlom
0

Jaså:) skulle ju vara fantastiskt roligt;) fast jag vet ingenting om stuterisolo:/ alltid lättare om man känner någon men det e ju det jag inte gör:(

Belindaa
0

Ja, men hon som äger stuteriet finns här inne, hon heter stuterisolo här på iFokus :) :)

NatthaBlom
0

Oki tack:)

Belindaa
0

Hihi :) :)  sen är det endel som bruka anlita en som jag vet, dom brukar bli tillfrågade jätte ofta, men det var ju som då, nu vet man ju inte vilka som vill ha :P

NatthaBlom
0

Nej detr e ju sant… Men du får jätte gärna slänga fram mitt namn som förslag el nå om du pratar med någon:P

Belindaa
0

Joo det kan jag göra! :P har du varit inne på någon hemsida och skrivit i gästboken?
annars är bodens: www.npts.se och skellefteås: www.geocities.com/skellefteponnytravklubb

NatthaBlom
0

Nej det har jag inte tack så mkt:) inte trodde jag att någon skulle hjälpa till så mkt som du

Belindaa
0

hihi ;] njae men, det är väll det som hör till iFokus sidorna! :) Sen umeå finns ju också, men det kanske blir lite långt från gällivare :/dessutom vet jag inte hemsidan dit ;P

jenniferaronsson
0

hemsidan till umeå är www.stall10b.nu :)

NatthaBlom
0

Tackar tackar båda 2:)