Travtrener ?
Er det noen av dere som jobber for travtrener i ferien / helgene ?
I så fall, hvem ? : D

Jeg jobber hos Geir Kihle i helgene (:
Også jobbet jeg der i sommerferien 07. Skal det i år også trur jeg.

Jag jobbar just nu åt lite olika amatörer i ett stall efter skolan och på helger. I somras jobbade jag åt Johan Wiman på hans filial här nere då han själv måste vara på gården i Eskilstuna och bara kommer ner och kör lopp här nere.
I sommar vet jag inte hur det blir ännu, jobbar kvar i amatörstallet iaf, sen kanske åt någon mer.

Jeg har jobbet hos Team Bullern ( Trond Anderssen) selv om det er langt bort..
Skal tilbake i uke 13, gleder meg : D
Blir mest til at jeg drar dit i ferier siden det er langt unna..
Så har mamma nettopp blitt travtrener, så kommer nok til å jobbe for henne ! x )
Jag har jobbat en dag hos stall Tilly :)

På sommarloven har jag varit hos Jim Frick ett par år nu… Annars är det familjen Witasp/Frick för hela slanten

Var tredje helg jobbar jag hos Kalmartränaren Thomas Jonsson, brukar sommarjobba där på sommarloven. Skitkul!! :D
Jag jobbar hos Ann-Charlotte Danielsson. Har även varit hos Stall Dammarskulla innan dess. Inte nu längre..

#6 Oj vad mkt du jobbar åt Leif ;P
jobbar en hel del hos Per Linderoth. På sommarloven brukar jag åka ner till åke svanstedt (farbrorn) och jobba

Jag är hos Olle Goop.

så ofta som möjligt är jag hos malin löfgren :)

#16 aa;P Hon sliter verkligen :(

#17 mjio o nu ska hon få flytta upp till Nittsjö något hon e lite less över så hon kanske slutar

Jag har praoat hos Hans Adielsson . tycker det var roligt plus att jag får inte jobba ännu