Bild på eran "gård" eller stall?
Hej!
fick inspiration när jag skrev i inlägget om "stallkläder" och undrar nu om ni har några bilder på ert stall, eller om ni nu har en gård? jag vet inte om det finns nån liknande tråd, men i så fall får ni säga till!
bifogar en bild på våran gård. huset vi bor i ser man bara lite av taket på i vänsterkanten.

Vilket lyx att ha hästarna på tomten :P
Har ingen bild på varken hus eller stall men fixar när det blir vackrare väder ;)
//Mickan

#4 dina hästar står inte på lövsta va? tke att ja kände igen de gula husen :P
Håller med, himla lyx att ha stall på gården! Jag som bor i villaområde har det jobbigt med det, men tacka vet jag mormor och morfar som bor 4 kilometer bort har gård där jag kan ha mitt kära stall :)
Okej… Då ska vi leta upp lite stallbilder…

#10 Jag har en regel både för mig själv och den inhyrde; Gången ska Alltid vara sopad när du lämnar stallet;)
#11, jag har ingen sån regel, men min lillasyster har ;) Hon sopar alltid, jag går in och sätter mig vid datan, käkar glass och pratar med min morfar istället x)

Här är en bild nere från hagarna upp mot huset(till höger) och stallet(till vänster)
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Själv håller jag med #8, bor också i ett villaområde och har mina hästar hos ett par bekanta 1,2 mil bort..
Önskar att också få ha mina hästar hos mig dygnet runt :')
Josefinejumpforjoy.blogg.se

ojdå, man ser inte så bra. hans stall är det med lampan som lyser :)
# 18, Vad jag började sakna sommaren när jag såg din bild. :P Den såg så somrig ut. Ute o kör häst en sommarkväll är la de härligaste som finns! :D

29* älskar huset:O:O varför flytta från en sån skönhet? ;)

Gud va fint alla bor:D ja vill med på egen gård, har letat och tittat runt lite på några stycken , men hittar aldrig någon som är perfekt :( ingen som vet en gård i eskilstuna?;)

#23 Haha, den där bilden är tagen från början av februari :P
Ja tänk om det kunde bli torrt någon gång igen..

# 44, *hahaha* Ojdå, otur när jag tänker. xD Nää, men den såg somrig ut. :D *hehe* Men väldigt fiin bild! ;D

va fint alla har det :)
Ja vill å ha stallet så man kan se det hela tiden :P Men vi bor i lägenhet, och hästarna är nån km härifrån hos farföräldrarna.. *suck* Vill ha en stoooor, stoor gård.. ;)
*drömmer*

#29 - vilket hus! Hur kan ni flytta ifrån det? Shit vad fint… Påminner om Pippi´s "Villa Villekulla". Åh…
#55 hehe, det är svårt att flytta men vad gör man inte för att få ha hästarna raky utanför dörren?

#57 ååh blev kär i det stallet :)

#57 ååh blev kär i det stallet :)

En liten interiörbild från vårat stall när Cissi, en av våra Equiterapeuter, var på besök. I förgrunden Jaritza och i bakgrunden ser man lite av Björklids Musiljac. Stallet har 8 boxar. Den minsta är 6m2 och den största ca 12m2
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Här är vårat hus, trädgården och stallet (nästan färdigbyggt). Till höger i stallbilden (sandhög) är stora lösdriften där hingstarna går nu
Går man längs uppförsbacken framför stallet så kommer man fram på vägen i vänstra hörnet på husbilden! =)
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Åh vad fint ni har det Bea. Mysigt läge. :)