HPTS den 23/2
Är det någon som skall in för att träna egna ponnier ihop med travskolan?
Kommer själv med 2 russ.

Ska ha med Ina för att träna starter.

Jag ska in med tre åringen. med bara köra ett bak o ett rät varv.

Jag ska in med Neptun och Julia Karlsson ska in med Amigo.

Amanda ska in med Ijor och köra några varv, men ska travskolan ha någon speciella träningar denna helgen.
#4 Se Halmstadstravets hemsida.

Jaa, lite allmän klungträning på provloppsvis. Startövningar osv.

#6 på travbanan? eller rakan?

Banan

# 5 Jag har inte sett att det ska vara någon gemensam träning på hemsidan , bara att det är öppet för ponnyerna som vanligt.
#6 Det borde faktistk legat ute på hemsidan att det är planerat samträning tycker jag , vi har inte fått någon information om det .

Lördag: 13.00 – 15.00. Ni som har Licens. Dags att sparka i gång säsongen! Kom och kör ett träningspass med oss! Kostnad 50 kr. Tag gärna med egen häst utan kostnad.
Det är travskolan som fixade en liten get togheter, inte klubben.
Därför låg det ute på Halmstadtravets hemsida.
Samma text har för övrigt varit ute i travprogramen.
Sedan vet jag inte varför det inte kommit fram till din mail för det skulle varit ute på den hemsidan med.
Hur som helst, alla får väl träna, det är inte så att banan blir stängd. Bara en möjlighet att träna tillsammans istället för att alla kör ensamma som är vanligt.
Inget vi behöver diskutera här ändå tycker jag :P

#10 och vart hittar du det någonstans , inte på halmstadsungdomstrav i allfall.. Jag har inte fått någon mail om det överhuvudtaget faktiskt. Trodde travskolan tillhörde klubben jag men det är kanske fel ?
jag kollar aldrig på stortravets sida och det är nog rätt många andra som inte gör det heller faktistk , ponnytrav tycker jag ska vara på ungdomstravets sida men jag har kanske fel om det.

#11 på Halmstadtravets hemsida precis som #5 hänvisar till.
Dessutom är Travskolan och HPTS två olika saker, klubben har hand om tävlingarna och skolan om utbildningen och så har det varit det senaste året.
Det är numera Halmstadtravet som beskostar travskolan, material, löner osv.
Att man sedan samsas och fungerar tillsammans tror och hoppas jag ska gå bra ändå!
Ang mail, så skrev jag att jag vet inte varför det inte kommit då vi varit överrens när vi skrev ihop sportlovsschemat att det skulle ut där med.
(Med Vi menar jag ledarna i travskolan)..
Som sagt, tycker inte det ska diskuteras här heller, det är en sak inom klubben isåfall.

sant men för mig som håller på med ponny så här halmstadtravetsida ponny sidan och inte stohäst sidan ;-)
Fast jag som medlem måste väl få tycka till lite ändå även här ;-)

Jag ska in med Jersey som aldrig gått i sulky/sulkett tillsammans med andra hästar :) ska bli spännande

Tack för en trevlig dag allihopan :)

Det var jätte trevligt =) Måste vi göra om!
#15-16 Ja helt klart ska vi göra det igen! 

Ja jättetrevligt !:D