HÄSTTANDVÅRD i DALARNA
Fredag den 7 mars så är det tänkt att Glenn på Gävle Hästtandvård skall komma till Säter och hålla en föreläsning i Hästens tänder, allt från historik till bett (olika typer av bett, då menar jag typ tränsbett).
Tanken är att han skall praktisera tandvård på 4 st hästar på förmiddagen, lunch för den som vill på restaurang (ingår ej i priset) och sen föreläsning mellan 13-16. Föreläsningen kommer att kosta 200:- (kan bli billigare).
Är du intresserad? Har du fler som kan tänkas komma? Sprid gärna detta vidare….
Läs mer på http://www.gavlehasttandvard.com/
Anmälan och frågor till mig Eva Såsser ceciliarehn5@telia.com eller 076-3394894

puttar lite
han har vi som tandläkare, Grymt bra!

skulle behöva tandvård på mina, är han och behandlar hemma hos någon i dalarna ? han tycker nämligen det är lite för långt att åka till malung.. tänkte om de var nån från rättvik eller så som kunder boka plats för 2 hästar..?! thanks.

#2 vi bor i Insjön (brevid leksand).. hemmabana är rättvik, han kommer hem till oss två gånger om året. Ska vel komma i Juni nästa gång.
Men han kommer om det finns runt 10hästar, han tycker det är bättre att åka en bit och ta flera på en gång. Så han kommer om man vet sånna i närheten som ska ha tandläkare..

jo vi har försökt få upp han och vi har haft hästar (ridskolan i malung) men men.. får väl försöka igen :)
Nya tider gällande dagen! Praktik mellan 10-15, föreläsning mellan 16-19. Vill du ha din häst med under dagen lär du anmäla det. Där gäller först till kvarn:)!
#2 Vi kommer att anlita Glenn fram i vår så kontakta mig på min e-post så kan vi "snacka" via mejl ist.

*Puttar upp det* !! ;)

#3 menade att han kommer i skiftet April/Maj.. inte juni ;) haha vart lite fel där