5-årigt russ till salu!
Finns det ingen som vill köpa Rauken?? Han har varit annonserad här sen i våras nu,men går ännu kvar och ägaren kan inte ha honom längre!! Trevlig som körhäst och bra stam! E:Acke U:Cikoria Roll ue:Munter.
PM:a mig så får ni ägarens mobilnummer för jag förmedlar bara annonsen för ägaren.Just nu går Rauken hemma hos mitt,men jag har inte plats med honom längre!!
Pris: ca 8- 10.000 kr.

Hur gammal? hur hög? kan han gå trav?
Som det står överst i annonsen så är Rauken 5 år (f.2002).
Han är ca 126 cm i mkh (mätt våren 2006).Han är ej inreggad i SPTF,men med lite träning så har han nog kapacitet för trav.Har endast varit skogskörd och tränad dressyr/precision-körning.

Fin häst! Hur länge har han varit valack? Är han i kondition nu? snäll?? MVH Malin
kan man leasa han?
Eftersom ägaren inte har någon möjlighet att ha honom, och Malin som är "fodervärd" just nu heller inte kan ha honom, så är han till salu! Det är AKUT! Mamman är gammal fin travstam från Stuteri Roll, mormor Kicka var nära släkt med Donne, SM-vinnare, syster till hans mamma! Det är ju ingen dålig stam precis!

Vad är det lägsta tänkbara budet för han då?
#6 Du kan inte allvarligt mena att du vill ha ett lägre pris än 8000 kr!!!
#7 hon kanske missade att där stod ett pris utsatt… tänkte du aldrig den tanken??
jag hade gärna köpt honom om jag haft pengar………..

#7 jag missade det!! Förlåt mig då!
Vi (ägaren o jag) har kört honom två ggr nu på 1½ vecka.Dessförinnan har han inte motionerats sen hösten 2006.
Han har varit valack sen 1½-årsåldern.
Inkörd hos kusk som deltagit i SM i körning som 2½ åring.
Han är väldigt snäll att köra,står still vid på och avselning utomhus.
Kan ordnas transport till Nynäshamn d. 14/9 då jag ska till Solvalla.Rauken finns alltså på Gotland.
Han har varit tränad i dressyr/precision/maraton-körning litegrann.
putt!
putt!!!

Finns han kvar ? :)
Alla är sålda!