Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 821 ggr
jonathanivarsson
0

örebro/lindehemsidan

varför har örebro/lindesbergs ponnytrav hemsidan lagts ner ??? tråkigt ….

jonathanivarsson
0

tråkigt :(

togge
0

Ja varför har sidan lagts ner??

Bra fråga tråkigt är det i alla fall hmm

jonathanivarsson
0

ja det är ju tråkigt :(

equuleus
0

Kanske inte finns någon som har tiden/kunskapen till det.

togge
0

Det fanns förut men det är nu den har försvunnit

togge
0

put

togge
0

vad säger ni andra om det??

Ammiii
0

Intresset, tiden och kunskapen måste finnas.
Finns den i nya styrelsen, så kommer det antagligen en ny sida med tiden…

togge
0

ok

VeronicaP
0

Kan iof vara rätt otacksamt att sitta och jobba med en hemsida idellet , allra helst när inte medlemmarna själva  ev skickar in bidrag om de har varit väg och tävlat eller annat för man har varken tid eller ev ork att sitta och hålla reda på allt som händer med tävlingar och annat.

Det är ju rätt viktigt att medlemmarna bidrar med bidrag ;-)

Ammiii
0

#10 Tack!
Tänk om alla förstod att det är så det fungerar….
Inga bilder på den som inte skickar in något, om den inte har tur att någon annan fotat dem….

Micael-Lindblom
0

Kan sköta en hemsida! som är bättre än den förra!!! är dagligen inne på internet !

ryttarn
0

#12 Att sköta en hemsida för en klubb kräver oerhört mycket mer än att "dagligen vara ute på internett".

Det gäller att driva på medlemmar att bidra med matrial(vilket dom alltid anser "någon annan skall göra"), få information från styrelse och kommitéer som alltid glömmer informera webmaster, skriva egna artiklar men som berör alla, förklara för "lisa" varför hennes ponny inte kan vara på första sidan varje vecka, hantera föräldrar som vill att artiklar om deras ungar skall finnas med samtidigt som dom ifrågasätter varför det "alltid" står så mycket om "frippe" och hans hästar osv, osv.

Det är troligen en förenings mest otacksamma uppdrag att vara webmaster mestadels beroende på att det är så många som tror sig veta men så få som kan…..

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

VeronicaP
0

#13 eller så halkar man bara in på det *S* man lovar att uppdatera nyheter och sen blir det mer ;-). Fast visst har du rätt att det är inte lätt att få in information från alla , men många har åsikter nog är det så alltid.

amandahandersson
0

#12, anmäl ditt intresse till någon i din klubbs styrelse :) Tror många medlemmar skulle uppskatta om det fanns en hemsida!

giffan
0

det finns en hem sida nu, den är inte klar, men den finns iaf.

http://www.123minsida.se/olpts

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Ammiii
0

#12 Ja, du är alltid lika gullig du!
Jag tror nog att den sida jag gjort åt klubben i två års tid dög alldeles utmärkt!

Att det inte legat inne tusen bilder som jag själv inte jagat livet ur mig för att hinna ta på alla er ungar samtidigt som jag hjälpt fyra kuskar tills start….
Beror endast på att ingen har skickat bilder till mig att lägga på sidan, hade någon skickat in bilder på sig och sin ponny hade jag lagt in bilden på en gång… men men…det är otacksamt att arbeta ideellt, det ska gudarna veta….

Lilla_Stina
0

# 16 va inne och kollade på den o den blir kul att kolla på under tävlingssäsongen!Glad

Bemydream
0

# 16

Den var verkligen jättefin… Den kommer nog bli riktigt bra!

"En tanke tänkt i trygghet, upprepade gånger, har en tendens att bli verklighet"

giffan
0

#19 Jag ska göra mitt bästa iaf….

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus