E. Helios 373?
Någon som har en avkomma efter Helios?
Själv har jag en sköthäst, Mega f. 1999 41poäng på utställning
Ja har en efter Helios hon heter Dusa..

Min häst har Helios som gammelfarfar.
Han heter Pant 595 e. Ysak 514 u. Krusmynta 3983 ue. Juventus 468
Han godkändes redan som treåring med 8-7-7-9-9=40p Guld. Han har fantastisk trav måste jag säga. Håller på att köra in honom nu.

Goddag! Jag har ett sto e. Helios 373 u. Ripadals Vera .
Hon heter Vilse och har rekord på 2.01,1 (snabbaste stoet?)
Utställd med 41 poäng och Reserv BIS :)
Lite små-lik Reva tyckte jag!

Jag har Dilissabess f-00, Diplomsto e.Helios 373 u.Dinny Bess 2578 ue.Sverker 249

min kompis har namnlöse som är efter helios ;)

Jag vet :) Namnlöse är ju Vilse´s helbrorsa :)

Ingen fler här som har en e. Helios 373..?
Hej! Det är jag som har Ripadals tello E: Helios U:Ripadals Ronja:) Mvh Madde

Mitt sto har Helios 373 som morfar och hon har ett travrek på 2.02

Min syster Caroline har *Ripadals Tango* efter Helios.
Hingst född -99
Rek 1.55.7
U: Ripadals Fia-Lill

#12 & det är en väldigt fin häst enligt mig :D

Nypon är jättefin!
#18, Vad har du för något uppkäk på Tango? :)

#19 Det heter Fransk Uppkäk om jag inte har helt fel för mig…
Men den är hejdundrandes bra!
#20, Aha. Skulle va kul att testa ett sådant, för det ser lite ut som att min Svartkrut har samma stil som Tango när de springer. Huvudet långt ner, högt framsteg och ett jekla baksteg. :P

#21 Ja det hade den säkert varit! Jag har lånat den nån gång till min häst oxå o hon går super bra i den för i bland vill hon inte använda käken o ibland hänger hon sig i dem… Men med den käken är det precis som hon känner att hon har ett rejält stöd så hon vågar använda den… Kan bara säga att den e kanon till dem vi provat den på!

#22, Ja men precis. :) Svartkrut är likadan. Vart köper man en sådan? Har aldrig sett någon sån i en affär. :/

#18 jäkla fin ponny!

18# Tango är den snabbaste hittils :)
Har du en avkomma efter Helios så rekommenderar jag er att ställa ut den. Det brukar vara rätt kul o man vet aldrig vad man får men Helios har lämnat en hel del fina avkommor spec ston.

Leasade Millan u.Cornelia / Charlie för någa år sedan. Jättefint nätt litet sto, som tyvärr var alldeles för bakrädd. Blev såld som ridhäst, var jättefin i dressyren.

# 24 Jag vet faktiskt inte vara man köper en sån… Carro köpte den med sig när ho köpte Tango av förra ägaren… Jag skulle oxå vilja ha en till min!
#29, *hehe* Okej. Då får vi la leta upp en varsin då. ;P Du kan la säga till mig om du hittat vart man kan köpa, så säger jag till dig om jag hittar. :D :P

#27 Vi har försökt att ställa ut honom men inget lyckat resultat.. 37p inte tillräcklig hingst karaktär =(…

vAd har tango för rek?
Han har 1.55.7 i rekord

#30 Absolut ska jag göra det!! Ska höra mig för litta
hehe!

#35 Guuud vad fin han har blivit

#37 Är han lika go som Ingalills andra hästar??

#38 Du menar nog Ingrid ;) Vet inte eftersom jag bara har träffat Lego men han är väldigt go ^^,

#38 Oj, skrev fel om Ingrid 
39 Ingalill är uppfödare till lego.. Och hennes hästar brukar vara genomgoa..

# 35 Ja han är en snäll o fin ponny… Stod i vårt stall innan han flyttade till er. Alltid lika kelen o glá =)