Ny dress
Nu har Evelina fått sin nya dress :) skulle beställa från Beola eftersom vi hade köpt den där förra gången,,men dom gick inte att få tag i så då vart det Brizy,nåt som vi inte ångrar.Billigare vart det och snyggare. Beställde med löstagbara ärmar och beställde lite större eftersom hon växte ur den första på en säsong..därför ser armarna lite långa ut.men dom använder hon nog inte till sommaren :)

Snygg!
Verkligen Jättefin! :)
Tror Brizy är billigast faktiskt. Satt och jämnförde lite för ett tag sen, o jag kom fram till att (utgår från vad jag ev. ska beställa) det var billigast hos dom. :)

Jättefin dress ;D Har oxå beställt en ny dress från brizy som jag kan använda till kommande sesången :)
Priset steg dock mkt så jag skulle ha sponsortryck på :O
Josefinejumpforjoy.blogg.se

#5 Ja det var ju som kul :) Evelina har ritat den själv..men din var också jättefin :)
Jag funderar på att köpa en till sommarn efter att jag har sommar jobbat =) men jag vet inte vad jag ska ha för mönster o så =) men jag funderar på att byta ut mina tävlingsfärger till rött o svart =)

#8 är du säker på att det går utan revärer då? jag tänkte någon kan ju ha så..

#9 vadå någon kan ha så? :O :O :O :O: O: O:O

#10 ja men man måste ju skicka in dressförslaget före så att det kan godkännas, alltså så att ingen annan har samma färger och möster osv.
Inte för att jag tror att någon mer har sån där men ändå,

#11 Jo jag vet men kolla , allt vart så knas för fick sponsor av Arena Personal och dom ville att de skulle broderas på ett ställe där dom gör sina reklam keppsar / Tröjor osv , så det blev lite fel . men är inte missnöjd på något vis , tycker den är snygg som den är:) bara lite liten hhaahahah

Va fint det blev. Är det en sommardress? Får man fråga vad priset blev då? Jag ska snart beställa en tror jag..

#13 Ja det är en sommardress..blir ju inte att köra så mycke på vintern och isåfall så rymmer hon lite tjockare kläder under den :) Den kosta ca 3.400 plus moms då..
#14 har inte dressen kommit ännu du beställde ifjol??

# 16, Det blev något fel där, men gör faktiskt inget, när jag ska beställa nästa gång måste jag beställa två

ja min dress kommer om ngn vecka ;)
jag skulle bytt iår men orka inte.