Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 609 ggr
FridaMariedahl
0

Russ hingst sökes!

Jag söker en hingst, 06 eller 07. Har att erbjuda lungt stall och stora hagar. Lek kompis finns, halvblods hingst född 07. Väldigt leksugen. Rutinerade vuxna finns och möjlighet att få ut i ponnytrav också.

MAILA: Frida_juva_92@hotmail.com

Lägg gärna ut bilder om ni har.

FridaMariedahl
0

putt.

CarinaO
0

Jo Bea i Skellefteå har ju en fin tvååring till salu :) Ykxsel heter han.. E.Ysak

Teja-Bea
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Behöver du en hingst omgående? Ska du "bara" ha den som sällskap eller kommer han användas till mera. Du skrev "mjölighet att få ut i trav". Men ingen garanti?

Är du intresserad av att behälla russet som hingst? Intresserad av avel?

Jag har Tejas Pegasus f.06. e.Tejas Monljus u.Hults Pirita.

Pegasus har bra exteriör och skall visas på föruttagning i augusti. Och för hoppningsvis även på avelsvärdering i oktober. Han skall säljas efter detta.

Läs mer i annonsen här.    Eller på www.teja.se

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

FridaMariedahl
0

#2 Jo, jag har hört att hon har en, men vill kolla runt och se vad det finns för några andra också :)

#3 Ja, vi har en 07a, halvblod då som behöver sällskap. Men med sällskap så betyder det INTE att vi låter han stå och inte arbetas med. Vi kommer köra in och rida in honom så småning om. Han kommer aktiveras och gå på lösdrift. Om det visar sig att han har kapacitet till trav så kommer vi prova.

Just nu vill vi ha honom som hingst, sen får vi se framöver hur det funkar. Vi är intresserade av avel, så om han är ett hingstämne kanske vi satsar på det.