GRATTIS Tomelilla
Satt och åt frukost med aprilpropparna uppslagna, måste bara få gratulera Tomelilla som skrivit förnäma penningproppar. Att stänga dom vid rekord är ett bra initiativ för att få så jämna lopp som möjligt. Jag hoppas att fler klubbar, även häruppåt landet tar efter. Naturligtvis ser jag med glädje alla rena rekordhandicapen, men när vi nu måste skriva insprängda med pengar (och totalt 50%), så har ni här ett fint tips alla proppmakare!!!!

Gävle hade en hel tävlingsdag med sådana proppar förra året, den blev inställd pga för lite anmälningar, så det verkar inte som om så många håller med dig om att det är bra proppar. Själv tycker jag faktiskt att dom verkar ganska bra!

#0 Håller med! Tomelillas proppar var de bästa i april!
#2, Håller med #0 & #2. Helt kanon!

Tror också på den typen, jag anmäler helst inte till pengahcp men de här skulle jag kunna tänka mig att anmäla till, om jag msåte välja.
Var någonstans hittar ni propparna?
Har varit inne på både SPTF:s och Tomelillas sida och där står inget.
#5 - här till exempel
http://ponnytrav.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=02a41d84-1e66-4855-855e-7f74ae5f9ef6
propparna finns som "relaterad länk" i högermarginalen!

Tycker oxå det är helt Ok med pengahandikapp när dem är stängda vid ett rekord oxå… Mer rättvist!!

ja dem var helt Ok. Vissa bra lopp men vissa inte…