Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 1020 ggr
peasant
0

unghästar säljes!

HÄST 1. 2 årig russ-hingst. e:Micklas u:Tillerosa ue:parat. En mkt trevlig häst som är inkörd och klar. Han kördes in i sommras har sedan tränats regelbundet de är ett väldigt långt och reält steg i honom han är dock ej rastypisk utan ser mer ut som ett varmblod, men nu är han rund och go! mankhöjd: ca 117cm (ganska stor med tanke på att han bara är två år) har inte visat någon hingstighet så han kan fortfarande gå med de andra vallackarna och unghingstarna. Han har varit inne på banan en gång, de gick bra men körde inte med någon klocka. Jag tror att mamman gick ca 2,14 men är ej säker, hon har även lämnat Åkres Reidar 2,09,2.

HÄST 2. 1 årig shettis-hingst. e: Smedens Remington u: Gläntans Angelica ue: Aramis. Hästen är mkt hanterad: kan stå i linor, lyfta fötter m.m. han är väldigt högrest och fin jag tror han kommer att bli grå, det ser ut så nu i alla fall (han håller på att tappa fölpälsen för tillfället) går lätt att leda i grimskaft. Mamman var ett ganska duktigt sto 2,39 hon gickm även mkt i skogen, harvade, sladdade vägar m.m hon är en väldigt sannsad häst.

Hästarna ska säljas pga att jag ska börja på wången. hästarna ska chippmärkas denna vecka så dom blir chippade å klara tills dom säljs. står nu uppstallade på olle holms gamla hästgård i Näsviken 2 mil utanför Hudiksvall. dom säljs till seriöst intererade som vill sattsa på unghästar de vill säga dom ska machas inför kriteriet och derbyt! 

om intresse finns så kan jag lägga ut bilder. Pris tas på telefon, nr: 073-8129553

EllinoreBoy
0

du får gärna slänga in en bild på russet

Sara-Juventus2
0

pris på russet ?

[Emmelo]
0

bild på shettis?

peasant
0

de kommer i morgon!