Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettträning
Läst 1279 ggr
hermitage
0

bråkig häst

när jag tömkör min häst han är jätte duktig men rätt som det är börja han stegrar och ska vända sig åt en jag vet att han bara är ung men finns det nått man kan göra åt det

<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

nemesis
0

träning och åter träning..

skott
0

Hur länge har du tömkört han? Han kanske börjar tycka de är lite tråkig… Kanske ska börja tömköra han på andra ställen eller lägga vagnen på han istället..

AnnaLundin
0

Du kanske skulle ha en medhjälpare med dig, som kan leda honom på rätt spår igen i de fall detta händer?

giffan
0

En fundering.. Har du kollat munnen?

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

juliapettersson
0

När Golf var yngre så började han plötsligt hålla på med att vända och krångla… Kollade munnen och han hade fått vargtänder som ställde till det för honom. Tips!

Teja-Bea
0

Draghjälp!!

Ha en annan häst med framför, då blir det roligare att gå!

Eller som någon skrev, en medhjälpare.

Det finns flera orsaker till varför de börjar stegra och sno runt. Men de vanligaste är: Uttråkad, smärta eller att de inte förstår vad du vill!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

tearsofmemories
0

#5 Hände samma sak med Juliett som det som hände Golf. Kollade munnen direkt o så fick vi dra lite vargtänder.

Kratern
0

#5 0ch #7 Samma sak här (fast med en Knabstrupperponny) Vi kollade också munnen och fick dra vargtänder.

hermitage
0

hur mycket kostar det att dra ut vargtänder

<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

Kratern
0

#9 Mellan 1000-1500:- hos "min" vette i alla fall.

black_star
0

ett tips häng inte upp dig ta med non som med hälp å sätt för å tänk bara fråmot  så får dom annat  i tankarna när vangen kommer till Flört lycka till 

jessssica
0

Min var till tandläkarn i söndags o blev fixad i munnen  ;)^^ Fick med dra ut vargtänder. Hon tog 500:-

Kratern
0

#12 Wow! Vad heter din vette?Förvånad Det var billigt!

Micael-Lindblom
0

håller mer #5

kaboom
0

hade ett russ förut som blev nästan helt galen bara så där.välte vagn och allting…. Det var vargtänder..