QH-fästen, hur?
Ska göra om vagnen till QH. Har fästen från Börjes, men de ser lite olika ut i ändarna. Någon som vet vad som är bak- & fram på dessa och vad det har för betydelse?
Har du någon bild på dom? På en del är det en kant som ska sitta på änden av skalmen. Köpte oxå ett par från Börjes (visserligen 4-5 år sen) som det var en kant på.
Ah. Det var inte sådana jag har. Men jag tror inte att d har någon större betydelse vilket håll man sätter dom åt.

Jag har sånna på min långvagn, och jag har den där lilla "kroken" eller vad man ska säga frammåt, det som är till höger på den bifogade bilden.
Vi satte dit dem igår, satte dem som #4 har, såg bäst ut :)
har du blivit så bekväm du med så du skaffar quick hitch ? ;) hehe.
#6 Haha, fick ju när jag fyllde :D Alltid smidigt ;) Tränar i rem, än så länge iaf ;P

Jag har köpt likadana som jag ska montera på i veckan!!! jag har blivit lat :P

#0 Hur gjorde ni när ni satte på dom? tog ni vanliga skruvar och skruva in eller gänga ni och satte i bullt?
hehe, jag o de dära "verktygsspråket" går inte riktigt ihop sej x) först borra han hål i vagnen såklart.. sen tog vi skruv som var lagom till hålet, o sen en bricka på varje sida o sen en mutter, taadaa! ;) haha, jag är så bra på att förklara sånt här känner jag ;P

tror jag fatta, ni borde asso ha använt en bult. Då vet jag hur jag kan be pappa göra imon när han ska montera på mina fästen.