Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 632 ggr
joooossan
0

Hel/Halvstängt köpes

Söker ett hel och ett halvstängt till gotlandsrusset. Har du ett som bara ligger eller annat köper jag det gärna..

Tänkte och dubbelkolla, halvstängt. Hästen ser åt sidorna va, men dock ej bak ? Eller hur är det ? ;)

Tack !
MvH Jossan

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Emmma
0

halvstängt ser de åt sidorna, men helstängt ser de bara framåt

jonne
0

Helstängt=hästen ser bara frammåt,ej bakot och åt sidan.

halv stängt=hästen ser frammåt och åt sidorna, ej bakot.

nemesis
0

jag har ett helstängt du kan få  köpa.. passar russ med stort huvud! har han det??

Penni
0

halvstängt kostar inte mer än 120kr blånytt!

joooossan
0

#3 PMar dig

#4 Jasså? Men på börjes kostar dom 400, dock har de ett par för 150. Men hört att dom inte är att rekomendera.
Köper heldre ett par med bättre kvalitée beg. än ett par nya som tydligen inte är bra

Belindaa
0

#5 det finns för 149:- på www.ponnytravprylar.e-butiken.se, har själv tänkt beställa därifrån så fort jag vet att hästen fortfarande behöver dom.

Penni
0

#5 Jag köpte mitt helstängt för Ponny på bergsåkers hästsport för 120kr och jag tycker då inte att de var dålig kvalitet på de helstängda . Varför lägga ut mer pengar på en grej som har samma funktion som en billigare?

joooossan
0

#7 Jag säger bara som jag hört, jag har blivit rådd av inte köpa det billigaste från Börjes jag vet inte hur de är där ni har köpt dom. Men som sagt, vill ju inte direkt köpa något som jag har blivit rådd till att inte köpa :P

Penni
0

#7 Ja du gör ju som du vill men om ja inte minns fel så var detta helstängd från finntack.. Men ja, Finn tack är väl kanske dåligt i dina ögon? :p

joooossan
0

#9 Hahaha, ge dig ;) Det som kostar 150 på (säger det än en gång) Börjes är ej finntack, och nej.. I mina ögon tycker jag inte att det är dåligt, tvärt om ;)

joooossan
0

Söker även ett AUTOMATKÄK, storlek ponny :)

Penni
0

#10 Det jag säger är att det från Bergsåkers hästsport affär är av märket finntack och kostar 120kr.

Jag påstog inte att börjes helstängda var billigare och av märket finn tack, vilket det inte är.!

Precis! Finn tack är av ett bra märke så då kan inte det helstängda jag pratar om vara dåligt som kostar 120kr? det är dessutom billigare än Börjes som inte är finn tack