vet ej men jag väntar med stort intresse på vad det blir för proppar.

De ligger ju ute nu..

vart???

yes, Äntligen!!!!!!!!!!!!!

har hittat dom

#3 på sptfs hemsida under sammanstälning maj.

Men en propp som denna:
Prop 14. Ponnylopp
Kategori B 8.000 - 13.000 kr, körda av
1640 m. Voltstart. Högst 12 startande.
Pris: 600-300-200-150-125-(100) kr.
Vad bestämmer vilka som står på vilken volt? Står inget om det..

#7 men när det bara är 12 startande kan ju alla starta på samma distans bara det att de med högre startnummer än 7 ligger i rygg på de andra i starten. De voltar ju på två volter men startar på samma distans.

Kan någon bifoga filen här, snälla? =)
Ja äntligen lopp!
2 st lopp för Zolle den 31 maj på Solänget :) Hoppas han är redo för start så vi får starta då! :)
Juppe-stackaren har inga lopp :( Eller jo, på Östersund 11 maj, men dit åker inte pappa. Får kolla i Finland åt honom.

Om Dike klarar kvalet i april blir det ett eller två lopp på Åby den 1maj och ett lopp på Axevalla den 6maj, om loppen blir av vill säga. Om hon inte klarar kvalet blir det ett nytt försök på Åby den 1:a.
Yes tänkte man när man läste det, hade ju planerat start med Plexus då. Men oj vilket besvikelse, inte ett lopp som passa… USCH! vad tråkigt…

Bifoga filen, någon?
hittade ett par lopp åt luddan =) Jippeee :D

några lopp fanns det i alla fall

Snälla, någon av er som sett den? KLISTRA IN DEN HÄR x)
#16 Propparna…
#16, Gå in på www.sptf.nu -> Propositioner -> Maj -> Sammanställning. :)

#16 jag har försökt men det gick inte men jag bifogar sidan i form av "nät adress" www.sptf.nu/proppar/ponny_maj_08.pdf

oj då de va vist fler än jag som la ut, men jag hann inte se det. opps
Ser ut att bli några lopp till oss i maj.

Bra proppar nere i söder tycker jag!

Ganska bra proppar till mina hästar:D

Blir nog inte många starter för oss i maj ser jag , vi åker ju på semester den 1 - 12 maj och sen verka det inte vara något direkt är ju Tingsryd får ha koll på deras anmälan och se till att anmäla innan vi åker på semester.

någon som funderar på jägersro den 1Maj med russ? 

Polle har en hel del bra proppar ;D

Vi kommer nog till kalmar, emn det är ju ett tag tills dess så vi får se

#30 Jag ska kanske anmäla Stjärnfall :) Få se, kval först ^^
Josefinejumpforjoy.blogg.se
#32, Jossan. Är du intresserad av att kvala i börjas av april? Innan den 12 april (för att anmälningen till Tomelilla går ut den 17 eller 19) ?
Som sagt var #8 har rätt. Man kan faktiskt köra ponnytrav utan tilllägg. Har gjorts alldeles för sällan.

#33 Yäääääs! ;D
Josefinejumpforjoy.blogg.se
fans jätte många löp till både Chivas och Halvar, om han nu hinner och kvala tills dess:D

Jag tyckte det var bra proppar både på Jägers & Tomelilla.

Gud…redan Maj, tycker nyss aprilpropparna kom! ;P

För mig blir det start ev åby. färjestad romme eller axevalla

#28 japp jag tror jag ska dit eller till åby den 3:e men lär ju ändå inte anmäla ut till ditt lopp ;) ^^
hm ett lopp under hela maj ser det ut som.. solvalla 10 maj är väl det enda.

riktigt bra med lopp o kul med så mkt monte lopp i mellan sverige