Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 644 ggr
EmiliaLeo
0

Wången 08 ?

Jag vet att det finns jätte många trådar om wången. Men tänkte att de kunde behövas en ny, nu när det snart är sista chansen att söka igen..
Jag sökte inte wången första gången, men jag är fortfarande osäker om jag ska söka eller inte nu.. men jag vill, tror jag.

vilka HAR sökt, vilka kommer söka, och vilka är säkra på att ni kommer gå om ni kommer in?

och ni som går där, berätta.. massa! helst positivt så jag blir övertygad om att söka (I) :P

hiprex
0

Går ettan på wången nu:) Bästa utbilningen om du ska hålla på med travet helt klart..De enda dåliga är att de är långt ut i villdmarken och svårt att ta sig ngn stans..Kom inte och hälsa på för de gjorde inte jag och jag är kvar du blir bara mer  fundersam om du gör de..Men helt klart ska du söka wången :P

EmiliaLeo
0

haha okej  "kom inte å hälsa på" :P
har du häst med dej?

amandahandersson
0

Jag har sökt Wången i 1:a hand nu, men jag tror inte jag kommer gå.

I höstas var jag helt säker på att gå Wången, men nu har jag ändrat mig. Dels har jag hört ganska mycket som fått mig att ändra mig, sen vill jag verkligen inte lämna min 2-åring för jag tror att han kan bli en bra ponnytravare och jag vill träna honom själv!

Men Wången känns ändå inte helt utdömt, då det ändå verkar vara en bra travutbildning och det är ju trav jag vill hålla på med.

Men vi får se. Jag tror det får bli Samhälls med travinriktning här hemma!

Ingela.C
0

Jag har sökt till Wången, det har alltid varit min dröm att gå där men jag är ändå inte säker på om jag verkligen vill det nu… Jag har ungefär 90 mil till Wången och det är helt klart en bra bit. :S 

Men Wången är ju faktist den bästa utbildningen inom trav. :)

Så det är verkligen inte ett lätt val…!

plutten-92
0

Jag har sökt wången i 1:a hand och jag kommer gå om jag kommer in. Jag va och hälsa på och det gjorde mig bara säkrare på min sak. innan var jag inte helt säker, viste ju inte hur det såg ut och lite sånt men jag tyckte de va jätte fint och som sagt besöket gjorde mig bara positivt.

EmiliaLeo
0

#5 kan inte du adda mej? e-miliah@hotmail.com :D

EmiliaLeo
0

puuttt