Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 2029 ggr
iiirma
0

5-årsbaggen 2008

Vilka har betalat in första avgiften , eller vad man kallart ;)

Jagz
0

Jag har betalat in för Jaguar Dar. Finns det ingen lista över de som har betalat in?

Mille
0

Inte för att det är aktuellt än på ett tag Flört men när måste man göra första betalningen?

Turnado
0

Oj börja redan me 2008 :)

ElinLilja
0

Eftersom det ska börjas betalas in redan nu till baggen nästa år så är det väl inte så konstigt

Turnado
0

nej…

Universum
0

jag har betalat in första för admir

ozzkan
0

När ska man betala!!!??? Jag vll ju va me med Tösen

iiirma
0

Jag tror vi betalade in för Plexus sista dagen..

casandra
0

#2 & #7 - Fick för mig att Karin sa att första inbetalningen skulle vara 1/8, men jag är inte helt säker.

Jagz
0

# 9 Japp, det stämmer. Dock var det okej att betala in liiite senare, bara alla inbetalningar var inne före måndagen. N`Nu är det bnog tyvärr försent. ;(

ozzkan
0

Vem ska man betala till då?

AmandaZ
0

Gotlands Russtravklubb

ozzkan
0

Men han svarar inte, (Thomas) och sen står det ingenstans att man ska betala för nästa år!

Jagz
0

# 13 Jo, men det är alltid så att man börjar betala året innan, fast jag håller med, det har v arit väldigt lite information om det här på internet, men har du inte fått en inbjudan via post? Det får väl alla fyraåringar?

Odena
0

Det finns info om 5-årsbaggen på hemsidan under senaste nytt om man bläddrar ner lite där så finns det info om den :) www.grtk.se

Jagz
0

# 15 Ja, jag vet, men det har inte gått att klicka på den länken, jag ska testa nu igen, då kanske det går ;P

Absolut_Luks
0

#16 Nu är det väl ändå inget problem på länkarna?!

ozzkan
0

Men det står ju inget om detta på 5-årsbaggen, hur skulle man då kunna veta?

iiirma
0

#18 Fick du inget brev hem på posten? Fick vi iaf..

ozzkan
0

#19 Nopp :/ Då borde man kunna anmäla efter, eftersom dom gjort fel, men uppfödaren, Stefan Dalarve, kanske redan har betalt. :D Hoppas.

Jagz
0

Det står om baggenn 08 på hemsidan. Länken fungerar nu.

ozzkan
0

#21 Jo jag vet, men bara på nyheter, men inte där det står (på vänster sida) 5-årsbaggen.

Jagz
0

Fått tag på Thomas Martell?

fan_idole
0

Så här står det i informationsbladet (som har funnits på klubbens hemsida länge) från GRTK:

"1:a insatsen 100:-, betalas senast 1 augusti 2007.

Har man inte anmält och betalat in i tid till den första inbetalningen, så kan man inte betala ifatt eller efteranmäla sig senare".

Klara besked!

Jagz
0

" 24 Japp! Det borde komma en lsit apå hästar som betalat första insatsen nu …

palomia
0

#22 Tycker nog som dig att informationen bör finnas under just 5-årsbaggen. Var annars letar man?

Jagz
0

# 26 Jo, det håller jag med om. Lite halvdåligt faktiskt.

iiirma
0

Hade jag inte fått ett brev hem hade jag aldrig haft en aning om att man börja betala in redan nu.. för på hemsidan hade jag inte kollat!

ozzkan
0

Jag har kollat på hemsidan ibland, men missat, men däremot inte fått nåt brev. :/ Men, jaja.

palomia
0

Tanken från början var att det skulle gå ut inbjudningar till alla med berörda hästar (då redan som 2-åringar). Är det alltså så att det nu är upp till var och en att ta reda på när var och hur 1:a anmälan/insatsen skall vara inne. Ok att det är det framöver men 1:a insatsen borde vara som förut (inbjudan/information)eftersom det faktiskt finns dom som inte varit med och vet vad det är för lopp ens. Synd om loppet kommer dö ut… Undrar vad "grundaren" till loppet tycker om de nya "reglerna"?

iiirma
0

5-års Baggen 2008

Akleja

Taran Tella

Kålmans Polartösen

Hults Admir

Plomona II

Hults Plexus

Allgunnens Älex

Rondessa

Betsie

Jaguar Dar

Born Fighter

Rosilja

Cotton Field

Hedra

Ljungens Krabat

Lojstagorm

Ljungens Rappe

Coco Chanel

Pilen Nick

Enets Daisy

Tyko Z.

Båtares Dina

X Krut

Gudrun Gross

Ramona Ernst

Kålmans Pomira

Golf

Stuves Pimpim

Rosalie

iiirma
0

Vet att det är långt kvar, men visst längtar man. Vad har era för rekord och hur känns de i träning? :)

juliapettersson
0

#31, Golf och Rosalie? Haha, mysko.

PromiseMinanMorfeus
0

Synd Kung Dar inte är anmäld:/

FridaNyberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lojstagorm har 2.17 i rekord, men tränar snabbare redan nu :). Dock inte jag som kör, men står i samma stall.

SLennartsson
0

Oj! Är glad att jag inte anmälde Svartkrut. :P Med tanke på att Ramona Ernst och de andra Kriterie-hästarna kommer.

Säger som Malin, riktigt synd att inte Kung Dar är med. :/

thilda-
0

Oj är Cocos Chanel med ;P

iiirma
0

#33 Tyckte med det där var lite märkligt xP

För min del är det ju bara bra att Kung Dar inte är anmäld, om man får säga så (A), men det är klart han skulle varit med i det här gänget!

Plexus har gått 2.14,2 och har gått det i träning nu. Känns fin :)

Hur bor ni under den här helgen? 8-10 augusti läste jag att det var.

FridaNyberg
0

#38 Jag bor redan på gotland och har mina hästar på banan ;). Men annars finns det boxar att hyra på banan och en klubbstuga att hyra och bo i :)

iiirma
0

#39 Jaha, de va ju smidigt ;) Jag har aldrig vart på Gotland äns, så de blir första ggn x) Tror vi har hyrt in oss i klubbstugan :P

nemesis
0

#34 vi tar igen det i baggen 2009 istället….Skrattande

_Jag_
0

Utav dom inbetalade är det dom 12 snabbaste som kommer med eller?

LinnJ
0

#42 Nej, om alla hästarna som har betalt in vill vara med så blir det uttagningslopp. 29 hästar är det som har betalt in än så blir det 3 uttagningslopp. 1,2 & 3 i uttagningsloppen är med i finalen och efter det så är det de snabbaste.

Rätta mig om jag har fel..

clintan
0

Info på GRTK:s sida:  Är det tre kvallopp går ettan och tvåan i varje heat till final och därefter de sex snabbaste tiderna. Är det två kvallopp går de tre första i respektive heat till final och därefter de sex snabbaste tiderna.

PromiseMinanMorfeus
0

#41 Helt KlartSkrattande

_Jag_
0

Okej. Jagh rainte fått någon information om Baggen alls fast min häst är fem i år. (inte för att han ska vara med HAHA) men om man vill kan man betala in i efterhand?

kraban
0

Ljungens krabat 2,07

usher
0

#47 har du köpt honom?

kraban
0

Ja

iiirma
0

Hur mycket är det man ska betala in den här gången?

ozzkan
0

Vi betalade in allt på en gång, det är smartare. Slipper man tänka på det. Men vi får se om vi kommer. Isf kommer vi bo i Lastbilen och ha hästarna i nåra boxar där. :D

iiirma
0

#51 Det är ju smart om man inte ångrar sej iaf ;)

ozzkan
0

Jo, iof. Vi kanske inte åker, men då gör man en god gärning för Gotlands klubben! :D

Jagz
0

När är nästa betalning?

palomia
0

Den 3:e inbetalningen är den 1/4 (150:-). http://www.grtk.se/index_1024.htm

Jagz
0

Aa, tack =) jag såg det!