2005?
Vet att det finns en sådan här tråd sen innan, men jag hitta den inte.
Men iaf, Vad har ni för 05:or ni som har?
Skriv gärna..
Stam?
Inkörd?
Tränas? o.s.v.

förlåt, är OT här, men ville bara tipsa om att det finns en Sökfunktion här, bara att söka efter en tråd så kommer den fram :)
#1, Jo, jag vet. Men jag fick ändå inte fram det. :S

Lorella född 2005
e.Skotte
u.Lorette
tränas regelbundet och tycker det är jättekul att springa.
jag vill med ha en 3 åring. ingen som vet någon välstammad till salu
#6 kolla på hastnet.com eller ponnytravet.com

skriv om den du ska få hem , sanna :D

#3 vilken fin bild och fina hästar!

Forin
e.Morin u.Gamona ue.Pinnocchio
Kördes in i somras och tränas nu 3grr i veckan ca: 4-5 km i sakta trav. Har precis börjat köra honom i lite backar :)
Kanske ska låna en, vi får se… ;)

#15 Tack =)

#21 Hej!
Jättefin bild på Kanon!! Får jag använda den på hemsidan, för Monljus avkommor!?
Mvh Webmaster stuteri Teja
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Funiper
e: Juniper u: Fina
är bara tömkörd
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

Har Palmbackens Fideli e Jucent u Ripadals Fjonkan
Tränas 2 dagar i veckan
Torpets Amigo. U. Dolyta. Ue Citrus

*putt* :)

#30 är helsyster med pärlina va ?:D

#33, du vet inte var det är köpt ? (A) ;)
Josefinejumpforjoy.blogg.se

#34 LoL allting :)
//Mickan

#23 ja det kan du få.
har även Napoleon Dar född 2005 e.Darius Roll u.Kajpa 
Hults Raptor
e. Bond u. Hults Axmira ue. Axel
tränas på för fullt. 3-4 gånger i veckan. (:
#32, Ja det är hon.

min är Diggiloo e.micklas u.hults varona
Han är i träning, men bara lugnt än så länge. KÄnner inte att jag har någon bråttska just nu :) Han är jättesnäll och lugn:)

min är Diggiloo e.micklas u.hults varona
Han är i träning, men bara lugnt än så länge. KÄnner inte att jag har någon bråttska just nu :) Han är jättesnäll och lugn:)
#42, Vad skoj med en Micklas-avkomma. :D Har själv en 06;a efter honom. :)

44* haha poj ja råka skicka två gånger XD ja de e riktigt kul , så får man se va micklas har att ge :) eller snarare hans avkommer ;P , är din trevlig att ha o göra med ?:)

44* haha poj ja råka skicka två gånger XD ja de e riktigt kul , så får man se va micklas har att ge :) eller snarare hans avkommer ;P , är din trevlig att ha o göra med ?:)

47>* min Diggiloo är helt perfekt :) hehe nemne han är jättelugn ochn snäll och gör alltid som man ber honom om :) älskar honom , han är inkrörd helt nu och håller på med inridning :P
#48 Inte för att jag har med det att göra, och det ligger ingen anklagelse i det jag säger men om du börjar rida in ditt russ nu innan han ens är tre år gammal (alltså efter födelsedatumet beräknat) är det risk att han kommer få ryggbesvär i framtiden. Russet är en långsamt växande ras och bör inte ridas förrän tidigast då de är drygt tre år. Att sitta på honom gör säkert inte någon större skada men börjar du rida så är ryggmusklerna inte riktigt klara för att bära det trycket vid så låg ålder.
Jag tycker att du ska vänta med inridningen och bygga upp ryggmusklerna först och låta honom växa till sig lite mer. Inridningen hinner du med i alla fall inna det är dags att starta honom i monté. /Ann

49* Anne , "håller på med inridning" var nog ganska fel utval av mig. Jag har än så länge bara laggt sadeln på hans rygg och suttit på honom en gång , så "håller på" var inte menat att jag rider honom. Sorry om det lät så men så är det inte.
Jag vet att man bör jobba upp musklerna innan och ska göra det. Jag kör honom typ två dagar i veckan, dels för att jag inte hinner mer just nu och dels för att inte "trötta" ut honom och slita för mycket på honom. Men än så länge så ser han inte ut att ta någon skada och verkar faktiskt trivas med sin träning :)
Går det bra med eran 3 åring?

#32 Jepp det är hon.
#51 jag kan lika gärna svara
, det går bara bra med henne. Hon e pigg å glad och framåt!
Montró
e. Trojka Viking u. Tejas Monita
Hon tränar ca 3 ggr i veckan, ganska lugnt fortf men jag har börjat låta henne öka lite mer nu. Hon tycker att det är jättekul! Ska snart köra ngt snabbjobb med henne å se hur hon ligger till i tiderna..
har ingen bild på henne på den här datan.. när kommer du ut å rider mille igen då??
#51 Lätt att det blir fel ordval när man skriver, så det är förståligt. Men som sagt inget ont menat i det jag sa. Ta det mera som ett råd/tips. Olika hästar reagerar ju också på olika sätt.

53* okej , där ser man :) kul att höra! KÄnns som det är en hel del treåringar i år faktiskt , ska bli kul att se :)
Hahah ja du , ja vi får väl snacka med Lovisa och hitta en dag som passar bra :P

#11 måste bara säga att det var en otr fiin ponny du har!

#56 Tack så hemskt mycket! :)
*putt*