Varför?!!!
Jag skrev en tråd för att sälja mitt russ. Tänkte att det kunde vara en bra sida att nå ponnytravfolk. Men varför skriver människor härinne helt ovesäntlga saker på trådarna och bara är stöddiga? Jag tror att man kan låsa trådarna för kommentarer?Men vill samtidigt kunna lägga ut mer info och svara på korta frågor. Så jag tycker iaf att det borde bli en skärpning! Att vi tänker efter vad vi skriver i trådarna, en del saker kan lätt bli stötande!
Det var sista ggn jag la in en annons iaf!

Detta är ett mycket tråkigt, men tyvärr vanligt fenomen som även har disktuterats förut.
Du som annonsskrivare får gärna kontakta oss Medarbetare, eller sajtvärden, så kan vi låsa tråden för kommentarer, men även låsa upp den och du vill fylla på med information!
Jag hoppas att du vill annonsera här igen. Vi har ju väldigt många besköare, både medlemmar och icke-medlemmar. Och majoriteten är faktiskt seriösa!
Som sagt, jag hoppas du vill annonsera här igen. Hör av dig så hjälper vi dig!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

# 1 ok! Det är toppena tt det går at tlåsa men ganska omständigt att höra av sig tiller varje gång man vill lägga upp något nytt i tråden. Men en toppen sak så att vi kan undvika sådana onödiga saker.
asså jag håller med har läst en hel del annonser här det e därför som jag INTE annonserar. Folk som är intresserade och vill köpa ringer elr mejlar som annonsören skriver ang mer info bilder mm. Det är mest småungar som skriver att dom vill ha häst men inte får för mamma elr inte har plats samt om man tex skriver att hästen endast säljes så frågar dom om man inte kan låna ut den ist och där är diskusionen igång varför man inte vill låna ut hästen osv…vänta dig inge seriösa svar här. annonsera på www.hastnet.se elr www.hastannonser.se istället Linda kram