Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1080 ggr
savrarpstuteri
0

MIXtrav

Östanåkra/Vaggeryds ponnytravare har haft ett ponnytravläger på Vaggerydstravbana den gågna helgen.
Massor av härliga "ungar" o hästar + ett gäng glada mammor som servat med mat osv.

Mycket träning med unghästar, lite mer snabbjobb av de som kommit lite längre samt en stor del av årets licenskurs.

Då tiden inte var tillräcklig så kördes bara en del av MIXtravet o det var järnmärkesbanan. Kuskarna var superduktiga o koncentrerade som bara den o oj vad hästarna gillade det!!!
Det kördes en clear round samt en på tid.
Jag hoppas verkligen vi kan anordna mera sånt.
Vi skall samla in lite bilder o göra ett reportage som kommer på klubbens hemsida så fort som möjligt. Jag återkommer när det finns att läsa där.
Annette

Hagelberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en bild på det glada gänget som var med. Notera att de små barnen inte ens orkar le….

savrarpstuteri
0

#! Hagelberg dååååå………du har satt in en bild på en pålle….inte ett barn så långt ögat kan se………gör ett nytt försök vetja!!!

Hagelberg
0

Kära nån..Generad. så typiskt mig, jag vet snart inte vad jag ska göra med mig. Jag har börjat äta rosenrot, hoppas att det gör något åt min rot…

Hagelberg
0

Här är en bild på två småflickor inför starten i precicionen, hästen är Jenka III e:Denko

Hagelberg
0

Här är samma flickor som väntar på prisutdelningen (vad det dröjer!)

Hagelberg
0

Jag hade visst fler bilder, fast det är ju så klart på mina barn då. Detta tycker jag utstrålar "lycka att ha häst"

Hagelberg
0

Så det sista

Mille
0

Har du ingen på Puss? Du skulle ju fota mig!

Hagelberg
0

Jag vet men när man ska ta hand om två barn och häst är det svårt att komma åt att fota andra, lessen.