Ekslätts hästar??
Är det nån som har bilder på hästar som kommer från oss? både shettisar och russ!! Gärna både gamla bilder och nyare bilder!

Annika jag har en massa bilder på ekslätts hästar:P:P
dem har jag ju redan sett knasboll jag menade från andra!!!

Annika. Jag har (någonstans) en jäättegammal bild på dig när du rider Iorson i monté! för typ 100 år sen! ;)
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Vet att jag har men är nog på fel dator
#3 ja det vill jag gärna se! hahaha

#4 va söt han är nu… är han snäll att köra?

Gottfrid II har väll stått hos er?

#10 Ja det stämmer… Bilder på honom?=)
Jag tävlade honom när han ägdes av bodens ponnytravskola. VILKEN HÄST! fyfan. vinnarhuvud som få, ville verkligen springa! om jag hade varit duktigare och vetat mer om träning osv så hade han garanterat haft ett mycket bättre rekord än det han fick med mig, 1.55. ska leta upp bilder!

En ny bild på fina Gottfrid II nu 17 år gammal. Efter pensioneringen från Bodentravet fick han flytta hem till sin uppfödare i Skåne och han håller nu bl.a ordning på ungstona. Här står han mellan Frejas Minna och Iduns Skugga. Snart skall han också få sällskap av sin helsyster Hedenhös Dansa som skall flytta tillbaka hem efter avslutat tälingskarriär i Danmark.

Så snygg han är med sin hjärtformade bak! :p Nää men den hästen saknar tillochmed min mamma. "Tänk om han hade haft skalle som Gottfrid" hörs ofta. Han var en riktig kämpe, trots att jag var allt annat än rutinerad, och han allt annat än bra tränad (jag hade ansvaret för träningen när han inte gick kurser, och han fick aldrig ens gå en intervall, för sånt där kunde inte jag) så sänkte han rekordet rejält. En häst värd sin femdubbla vikt i guld, verkligen!
Gottfrid red jag i ett montélopp :) Vi kom 3:a på 2.09. Vi fick två galopper ganska fort så jag vågade inte rida på honom så värst mycket. Men det var en mycket trevlig häst! :)

Annika! Hittade en bild på dig och Nemesis när ni knep segern i Tröst SM 2002, före mig och Valter!
tack alla för fina bilder det är så kul att se bilder på alla de hästarna… trodde aldrig man kunde sakna någon häst så mycket som jag saknar nemesis…
# 31 Det loppet såg jag :)

Hittade flera bilder på dej!
Här kommer.. Är det Zarrason? Eller Rasmus?

Och det här är väl Iorsson? Det är på Romme i alla fall!

hej Bea tack för korten shettisen på bild34 är lillkasper RS 186som var helbror till Bonni och lill- tjorven.
och bild 35 är Gottfrid

Tack för alla bilder på hästarna.#51 det är ett häftigt kort på julia när hon tar sig en hötäpp.