TINGSRYD 16/4
Då är det kval. starten går vid klockan 18.00 någon som kommer?

Fortsätter träningen lika bra som den gör nu kommer jag och Stjärnfall vara med :)
Hörde även att det skulle ordnas ett kval i maj oxå, du vet inte vilket datum de har sagt ?
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Jag ska ev. kvala Rackarungen och Linn ska i så fall kvala Icent. Beror på om vi hinner mäta dom på lördag. :)

#1 kvalet i maj kommer vara den 14 maj:)

#2 hoppas du hinner det då sanna. hade en tanke på att kvala ruz den dan med :P

asså jag tycker han går hyfsat hemma men jag har ju inte hunnot träna han så mycket som han skulle behöva hehe om man säger så har inte varit så seriös med träningen ännu.:P men ska skärpa till mej nu så tänkte ner till banan nästa vecka :) hur går rackisen då?
Jaha. Okej. Fan vad skoj. :) Verkligen jättekul att han kommit igång så. Ska bli så jävla kul att se Pucks helbrorsa asså!
Vad går han för tider då? Har du varit på banan? Är han fortf. hingst?
Jodå, Bus går bara fint. :) Han går fortare o fortare och är ju verkligen vältränad o välmusklad. Men har inte varit på banan med honom än. xP Han är något hingstig om man säger så. Så jag undrar hur det går på lördag, men vad fan. Nån gång måste de ju ske. xD
Längesen vi träffades ju, vi kanske kan hitt på nå nån dag? :)

hehe ja det är de.. ne ja vet inte alls va han går för tider men det är nog inte så fort hehe men får se va det blir när man kommer ner till banan:P ok va skoj att det går så bra… ångrar lite att jag inte har varit så seriös me träningen hehe:P jo han är fortfarande hingst ska försöka behålla han som det:) jo de va ett bra tagsen.. de kan vi säkert:)
#8, Jaha. Verkligen skotskoj. :) Ska visa Svartkrut och Morian i sommar, du ska inte visa Ruz? Tränar du Skräcken med nu? Svartkrut är riktigt jäkla fin. Tror han sänker i år. Verkligen jättenöjd med honom. Vet inte riktigt om vi ska kastrera Bus, vi har tillåtelse att göra det för ägaren, men jag vet inte riktigt.. Får se. Älskar ju at handskas med hingstar. :P
Haru nå bild på Ruz?

Okej. Han ser ju fin ut. :) Inte så jättelik Puck, men något litet drag finns ju. :P Okej. Har ju tur jag som har hingstar, dom tränar sig själva typ. :P Springer som jubelidioter och leker. Tror aldrig Puck har haft så mycket muskler. *haha*

jo han börjar ser ut som en häst haha:P jo skräcken o ruz har också tränat sig rätt bra själva skräcken tror typ att han blivit hingst igen hehe helt galen hehe:) men man får ialla fall hoppas att ruz klara kvalet.. men va har rackarungen gått för tider han ser ju riktigt fin ut..
*haha* Lilla Skräcken. Önska kan man ju. :P Likadant med Icent. xD Jadå, det tror jag nog. =) Har inte klockat honom, men 2.40-2.50 tror jag nog han går. Han hakar på Tim iaf. Men han är väldigt tät och kort i traven, så jag får se hur jag ska komplitera upp honom så han sträcker på sig. :P Ja, han är jättefin. :P Synd bara att han inte blev godkänd. (hastrång) :/

hehe ja lilla skräcken:P ok men det är ju skitbra jue att du harn någonatt träna med iaf:) det kan man ju inte säga stt ruz e han har fan nästan längre steg an vad skräcken har hehe känns som han flyger fram när han får fram sitt steg hehe.. usch va synd.:(
Ja, visst äre. :P Tacksamt värre. :D Gratis kondition. *hehe*
Oh. Puck-steg då? :D Det är rätt kul att köra Puck och sen Bus, för om är verkligen 2 helt olika typer. :P Bus är jättemjuk och fin, medan Puck är väldigt hård och STARK! :P Är Ruz stark?

hehe ja lite åt pucks steg men ja tror inte ruz går så högt me fram benen hehe.. ne ruz är jätte fin o mjuk i munnen behövs inte mycket att dra till i..:P
*haha* Hmm. Undrar om de finns nån som gör de! xP Åh. Vilken tur du har, Puck är verkligen bedrövlig och stark som f*n. Knappt så man får stopp på honom. :S Men de är så jekla kul att köra honom. :D

hehe ne ja ntror inte de:P ja lite kanske men vem vet han kanske blir en helt annan häst sen när han fått lite fart i kroppen hehe.. jo de e skoj o han nån som man känner lite mer i munnen hehe.. fy fasen va jobbigt de va att köra katla snacka om mjölksyra i armarna hehe:P
Är det ingen som har shettisar till kval?
Vi har ev. Icent som ska kvalas.

Jag ska kvala Allan & Lolly , som det ser ut nu iaf :)