Era föräldrar?

Neej..min kom lite efter

Hm, mamma var med. Inte pappa då eftersom han bor i Norge. Dock har pappa varit med på Elitloppet , SM och lite andra större lopp.
Japp, båda mina föräldrar va med. :)
Båda mina föräldrar va med:D
japp båda mina :D

Jo, inte båda varje gång, men de var alltid nån av dom med

Mamma och pappa har alltid vart med på alla mina lopp. Pappa har nog missat 1 han fick inte plats ;P hah

båda mina föräldrar har alltid varit med.. och jag kan inte klara mig utan pappa, eftersom han är den som kör dit man ska ;)

Ja, båda! :)

japp, mamma var men varje gång, det är hon nu med när jag kör löp, pappa kommer när det är hemmaplan

aa min mamma kollade :)

Min pappa är alergisk men han följer med på några tävlingar!:D<3 Och mamma hjälper alltid mig<3

Mamma har följt med, pappa har aldrig kunnat följa med då vi brukar fara innan han har slutat jobbet :P och då tycker han inte det är värt att ta ner en bil till, det är ju ändå en bit
Pappa mest
Japp =)

hm, det var ett tag sen, men det tror jag nästan, iaf en av dom!
Det var läääänge sen jag tog licens men jag vill minnas att mina föräldrar var med, iaf min mamma.
När jag bodde hemma och for på tävling åkte hela familjen med. Nu förtiden kommer föräldrarna och tittar ibland, mest mamma. Mina systrar brukar vara med ibland också, som hästskötare.

Jadå! Båda två.

bara mamma….
pappa bor i norrköping och ville inte åka till e-tuna!!

Mamma och pappa är ALLTID med!

Japp.
Mamma, Pappa, farmor och Farfar och kanske en Faster vill jag minnas :)
Min mamma är ALLTID med mig, dom enda gångerns var när jag körde Kusk SM i eskilstuna för där va inte plats och i Tingsryd en gång. Även min mormor,pappa,moster/kusiner har vatt med och kollat :)

pappa är nästan jämt med när jag tävlar

även i license loppet

Ja båda mina var med till och med min mormor..

Ja mamma kollade. Hon har också kollat på alla lopp jag kört utom ett :D

Båda mina var med :)
pappa kolla när jag kör

När jag körde mina licenslopp gick jag själv till banan. Mamma var inte speciellt intresserad då och vi bodde 2 minuter från banan :)

japp

Vad jag kan minnas kollade bara mamma.

#32 kanske för att pappa satt i tv-studion och filmade det hela :P

japp mamma
ja, min mamma tittade
för en gång skull var både mamma o pappa med.. annars e det pappa om det är han som kör om jag inte åker med någon annan. mamma har bara kollar på ett lopp jag kört o då blev jag diskad..