Tips på dress?
Hej hej.
Känns som jag härmas, men iaf. Tänkte om någon vill hjälpa mig att måla upp en ny dress till mig eftersom att jag funderar på att beställa en ny. Jag vill ha svart som grundfärg och så ska det vara grönt och vitt. Kom med många förslag. :D Gärna med stjärnor. :)

Ja, visst äre. Älskar grönt. Har alltid varit min favoritfärg, men eftersom att jag har stallets färger nu, så kunde jag ju inte ha de färger jag ville ha.
Kan även tänka mig att ha Grön, Vinröd och Vit eller Svart. :P

Här är ett exempel ;P
#4, Åh, den va ju riktigt läcker. :D
Kan du prova lägga in vinröd? :)

Så här då kanske:P

Testa me detta:)
Grund:Svart med Gröna revärer på ärmarna(med vita kanter utanför det gröna)
Bröst:Grönt kors över hela bröstet med vita kanter, som i mitten har en svart stjärna med vita kanter..
Rygg:Detsamma som bröstet
Detaljer:Uppe på kanten på ryggen lite svarta stjärnor så det ser ut som ett stjärnfall..
Nammnet på bröstficka och Ärmar givetvis :)
Bara ett förslag.. men det blir kanske inte så snyggt :S
#8, Du har inte lust att rita? Låter snyggt! :D

Joo.. kan ju försöka :) Tar nog lite tid *långsaaamm* X)
*haha* Ja tack. :D Det är ingen brådska. ;) Blev ba så nyfiken på hur det kan se ut. :P

Den kanske inte ser sådär värst fin ut sen när ja målat klart, men då är det på ett ungefäääär :)
Jadå, men de blir säkert bra! :D

Kom på en idée när jag var ute och körde stjärnfall idag sanna ! XD Kan rita och skicka sedan ;)
Josefinejumpforjoy.blogg.se

Aja.. detta är bara ett exempel, målade inte stjärnan och sånt.. bara en snabb innan ja ska sova :) Jag råkade skriva B L som initsialer i stället för S L, sorry:S aja, här kommer den nästan färdiga dressen :)

ojj.. gömde bilden X)

#14, Åh. Ja, måla gärna den. :D
#17, GAH. Vad snygg!!! DEN ska jag ha! :P Ska jag beställa en dress, så blire till 99 % den. Tusen tack! Får skriva ty Made by Saaandberg någonstans på dressen. ;D

nej det behöver du inte:) glad att du tyckte om den :)

Ja.. de e en himla kul att sitta o komma på saker ibland:)
#17 riktigt fin dress

#17, tack så jätte mkt:)