Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettutrustning
Läst 1248 ggr
SLennartsson
0

SPRINTER

Hej hopp.

Är det någon som vet vart man köper Sprinter-sulkyn?
Vad kostar dom?

Geminii
0

vi köpte våran från gotland ;) kmr inte riktigt ihåg va den kostade :(

SLennartsson
0

Okej. :)   Vilka ska man ringa om man skulle vilja beställa en? :P Är den skön att köra i?

Geminii
0

#2 Den är väääldigt ranglig, asså det känns som att vad som helst skulle kunna kröka skacklorna på den, men har man en snäll häst så är den  bra :P

SLennartsson
0

*haha* Okej. Då kanske man inte ska beställa en sån då. :P Har ju inte direkt den snällaste att köra. :P

Har du bild på din?

Geminii
0

Kanske inte syns så bra men de va den enda jag hittade :/

ginher
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! jag bestälde min direkt från företaget!

jag gav 6000 för den

Tycker den e helt ok! tycker inte den e så ranglig som alla säger iaf inte nr jag kör å har kört lite bårkigare hästar i den!!

SLennartsson
0

Okej. :) Kan man beställa ilka färger man vill ha? Kan man beställa till sidostänger?

Blir nog en Chevi Reflex ändå..

MonteMira
0

Sanna jag rekomenderar starkt  en chevi istället för en sprinter…Körde Krulls mamma Rigoletta en gång i min sprinter, hon stegra sig och då knäcktes båda skaklarna =S

SLennartsson
0

Oj då. :P   Har en Chevi nu och älskar den, så jag ska beställa en Chevi. :)

Tack för tipsen! :D

LinnJ
0

Tycker också att du ska beställa en Chevi i stället för en sprinter. Har haft min sprinter i fyra år, den har alltid stått under tak men rostar och tappar färg, det ramlar flagor! Sedan har skaklarna krökts efter en häst sparkade och vi har vart tvungna att svetsa fast sisten p g a att den håller på att lossna. Så kör på en Chevi :)