jägersro 15/4 startlista?
Nån som har startlistor till jägersro den 15/4
vilka ska starta? *nyfiken*
inställt… trist…

Gud så tråkigt! :O Först dåligt anmält till solvalla och nu inställt på jägers! Oroväckande! =/

Hur många var anmälda?

#3 Jo, fast det var ju endast insprängt på Jägers.
6 anmälda …

Mycket trist…

#5 ahaaa! trodde det var heldag! ( Dålig koll ) (A)
Men ändå jäkligt tråkigt!

#6 nej det var 7 anmälda! saknades 1 för att det skulle bli av..

okej vem hade anmält?

synd vi inte kunde hittat häst nr 8… vi hade anmält 2st
trist när det blir inställt trots 7 st har anmält.. inget bra för ponnytravet.. förr har de ju körts lopp med 4-5 st..
Kanske det behövs åtta hästar vid insprängda lopp ?
jo men trist är det i vilket fall som helst…inget kul att träna om loppen sen inte blir av..

Men inte är det kul att köra lopp om man bara är 5 och när det är insprängt så är det ju oftast mer pengar och klart att de måste vara fler startande för att de ska bli av .
#16 nä klart det inte är kul med 5 hästar .. men frågan är ju vilket som är roligast lopp med 5 hästar eller att loppen inte blir av.. rädd för att många lopp kommer ställas in iår..
de insprängda loppen betalar ju inte klubben det står ju stortravet för om jag inte har helt fel.. däremot går väl anmälningsavgiften till klubben..

#17 Kan nog vara olika det där … Men det var ju även så här förra året och allra helst i början på säsongen och jag tar nog hellre inställda lopp än bara 5 i varje lopp fölr hur kul är det och hur kul är det att titta på lopp med *bara*5 i
#18 nu var det ju iallafall 7 st anmälda….
vi får hoppas att i fortsättningen att fler anmäler så vi kan få köra våra härliga russ på tävlingar.
vi får hoppas att i fortsättningen att fler anmäler så vi kan få köra våra härliga russ på tävlingar.
Jag hade tänkt anmäla först men ångrade mig. Har fullt upp med skolan den dagen och proppen var inte tillräckligt bra för att jag skulle ta mig lite "ledigt". Hannibal hade ju stått rätt pyrt till fast han platsade så det bidde inget.

Nu får ni alla satsa på att anmäla till jägersro den 1 Maj istl!!
Så de loppet blir av =)
#23 har tyvärr ingen häst till det loppet..
Vad tråkigt att inte ett sånt lopp blir av. Har inte hört innan att det ställs in med 7 hästar anmälda. Det brukar ju faktiskt inte vara så många mer anmälda i insprängda lopp..?

jag ska antagligen anmäla till den 1 maj. synd att detta loppet inte blev av.

bra Johanna!
hoppas verkligen att de loppet blir av, annars finns det ju andra lopp samma dag som skulle passa mig med, så vore synd om det man anmäler till inte blir av…
#26 ska du ut med Tiffy? vad ahr hon i pengar och rekord? :)

Ravelli ska nog också årsdebutera den 1 maj.

antagligen ska tiffy ut.. hon ha 14.150 tror jag.. o 1.51.5 i rekord..