Annan Kusk
Om du inte fick köra din/dina hästar längre för att du var för gammal vem skulle du sätta upp som kusk !
min syrra Malin.
P.s. Man måste välja nån från sin hemmabana !
Hade inte min lillasyster kunnat köra hade jag inte bett nån annan köra. Tror jag inte.

Finns många skitduktiga kuskar i Halmstad, så kan inte välja :)

Lillsyrran :)

hade jag varit för gammal så vet ja inte vem ja hade frågat
ja hade försökt hitta en som inte är så jätte gammal och som kan tävla läääänge:D

Jag hade frågat antingen Elin Tigér Bohm eller Malena Nogerius!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Min syster Annika…

Hmm, jag är ju med råge för gammal… Så det är mina barn som kör, innan dom blir för gamla hoppas jag ha lärt upp grannarnas barn så dom kan köra….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Tror nog.. Maria Söderström ;)

Oj, ingen aning ! ;P
Josefinejumpforjoy.blogg.se

svår fråga men det blir nog sofia frilén

Fanny Söderberg helt klart.
Kima Frenning fast hon är inte från min hemmabana, eller givetvis någon av grabbarna Djuse beroende på om det är Kat A eller B, inte heller från min hemmabana, men banbehörighet spelar ingen roll, tycker samspelet med kusken är viktigast.
Gillar också Anne Ohlsson ,fast tyvärr har hon fallit för åldersstrecket. Lisa Frykman också, fast det körs så lite ponnylopp i Frankrike.
Jesper Björling

Beatrix Sandberg eller Julia Bremander skulle jag tro det hade blivit

Ingen aning.

#17 linnea vi behöver nog ta ett seriöst snack du o ja :O XD

#15 Dig gillar jag ;) Hur går de med stjÄrnan MARTINI
#19 bara bra, snäll och tuff
Jesper Björling
Någon från "Team Vickelby" så klart ;)
http://vickelbyponny.blogg.se

Jag tänkte säga Linnea Forss, men sen kom jag på att när jag blir för gammal så är ju redan hon också det, så det körde ihop sig där.
Men förhoppningsvis så vet hon redan att jag har det förtroendet för henne och inte skulle tveka en sekund att låta henne köra mina hästar, jag som annars är ganska 'petig, och försiktig' med att låna ut mina pållar, om ni förstår min mening då. :)
#8 och #21. Ni är för gulliga. Dito!

Lätt fråga för mej… Ni som känner mej vet att jag fortfarande inte låter någon köra min ögonsten Raket trots att jag varit för gammal i 5 år nu. Så mitt "ego-jag" svarar ingen, gör annat med mina hästar då så att jag själv fortfarande får hålla på med dom

vet ej

Jaa… skulle inte Catrin Edrud vara äldre en mej så henne såklart :D
Det finns ju så många bra som hade fått köra bara de frågar :P
Annars av de yngre så Julia Bremander eller någon annan dukitg, kanske Caesy Nielsen :) fast hon e ju i danmark X)

Min bror Jonas förstås. Och eftersom jag är för gammal så kör han redan :)

Maria Söderström eller Catharina stattin, dom är lugna och trygga i sulkyn och kan nog hantera mitt lilla tok bra :D
"Nationalism är en barnsjukdom. Den är mänsklighetens mässling." - Albert Einstein

Cecilia Karlsson. Lätt! Hon är hemskt duktig för att vara 12 år.

men när han är 15 så har jag fem år kvar å köra om ja vill :P så det händer nog inte direkt, hehe…

#22 Vad söt du är casandra :) Tack! <3

#18 haha vadååå!? ^^ (A)
Jag skulle äverlåta tömmarna till min syster Emilia
.

Finns så många duktiga yngre kuskar på Gotland så det blir svårt att välja… (om det finns någon som skulle vilja köra min häst dvs)

Då överlåter jag till Jonathan Gustavsson :) ps. han har redan Kajsa så de är väl upp till bevis ;)

Brorsan såklart och Nina Kontio.

Jag hade velat att Sanna Lennartsson skulle kört Stjärnfall, känns som om jag har förtroende för henne och hon är van vid hästar som han.. Ett minus är ju då att hon oxå hade varit för gamal, attans ;)
Men annars vet jag faktiskt inte, det finns inte så många av de jag känner riktigt som hade vågat köra honom x)
Josefinejumpforjoy.blogg.se

#38, *hehe* Du är bra gó du. ;) Hade valt Josefin Andersson eftersom att hon har näst intill lika dan häst som jag. Annar hade jag valt Denisé Håkansson om inte Jossan kunnat.

Från hemmabanan finns det bara en som jag vet kan sitta säkert bakom mina o det e JONNA ROOS<3
syrran hannah

min syrra eller moa thörngren båda bra drivers

#43 Kevin ser du mig och Natta som drivers?! haha.. skulle nog ta brorsan eller natalie oscarsson:p

Anna Ericsson hade nog fått köra mina, men hon är ju äldre än mig…

när jag är för gammal för att köra så är gemini de oxå :D så på de viset äre inga problem, men om jag skulle bryta armen eller nått så vet jag inte…
Om ja skulle sätta upp en annan kusk på Isac skulle jag sätta upp Jenny Johansson men tyvärr kan hon inte köra ponnytrav längre.