Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: babbel
Läst 665 ggr
jagheterjosefine
0

mer en ponnytrav?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det bara ponnytrav som gäller för er eller tränar ni något annat också eller så? isåfall vad och hur ofta..

själv går jag på gymnastik och tränar 3-4 gånger i veckan :)

(bilden är jätte ful men hittade ingen annan:p)

HannaIndigo
0

Pånnisar för hela slanten ;) Kör för det mesta men händer då & då att man hoppar upp i sadeln :)

SimbaPebbles
0

Jag går på friidrott också 2-3 gånger i veckan =)

Belindaa
0

Fotboll.
Träning 2 gånger i veckan (vad jag vet än så länge) +match en gång i veckan när gräset tinar fram.

plutten-92
0

Bara hästarna här, jag har inte tid med annat.

amandahandersson
0

Bara hästarna, hinner inget annat… Försöker sköta skolan bra också, så jag pluggar en hel del.

ostsiv
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Föder upp kaniner (dvärgvädur, lejonhuvad ) och åker på kaninutställningar.Tränar och tävlar i friidrott.

Jenniferohlson
0

Bara hästarna mer finns det inte tid för.

joooossan
0

Jag dansar, Reggeaton :)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

AndreaJonsson
0

Bara hästarna för min del :P spelade fotboll för länge sen , men hann inte med träningarna så det var bara att välja, och hästarna är betydligt mycket roligare :P

Nitro
0

Öhm, stortrav? xD Nej, men det är hästar hela tiden.

SLennartsson
0

Jag hinner inte med så mkt mer än mina hästar. Men funderar starkt på att börja styrketräna.

Rovalds-Zurfa
0

De finns bara tid för hästarna…

casandra
0

Ponnytrav, ridning o.s.v.
Sen även boxcore, kick'n'box och step up/bodytoning. (Dock har jag inte varit på dem träningarna på ett par veckor p.g.a tidsbrist och sjukdom men annars är det 3-4 ggr/veckan)
Sen brukar jag träna hemma också varje kväll, joggar ett par km först, sen 100 armhävn. 200 situps. lite benböj & utfall, step up och såna saker :)

divansson
0

Nää, baara ponnytrav å trav här :D älskar allt som har med hästar att göra, kan inte klara mig utan helt enkelt ^^

Men ja tränar själv lite, bara lite nu då, ja blir så lätt sjuk :P men springer mycket gör jag, sen börjat styrketräna har ja vel gjort lite, ska försöka komma till gym, men de är lite klurigt ;)

[Emma123]
0

jag rider också :D