mer en ponnytrav?

Pånnisar för hela slanten ;) Kör för det mesta men händer då & då att man hoppar upp i sadeln :)

Jag går på friidrott också 2-3 gånger i veckan =)

Fotboll.
Träning 2 gånger i veckan (vad jag vet än så länge) +match en gång i veckan när gräset tinar fram.

Bara hästarna här, jag har inte tid med annat.
Bara hästarna, hinner inget annat… Försöker sköta skolan bra också, så jag pluggar en hel del.

Bara hästarna mer finns det inte tid för.

Jag dansar, Reggeaton :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se

Bara hästarna för min del :P spelade fotboll för länge sen , men hann inte med träningarna så det var bara att välja, och hästarna är betydligt mycket roligare :P

Öhm, stortrav? xD Nej, men det är hästar hela tiden.
Jag hinner inte med så mkt mer än mina hästar. Men funderar starkt på att börja styrketräna.

De finns bara tid för hästarna…

Ponnytrav, ridning o.s.v.
Sen även boxcore, kick'n'box och step up/bodytoning. (Dock har jag inte varit på dem träningarna på ett par veckor p.g.a tidsbrist och sjukdom men annars är det 3-4 ggr/veckan)
Sen brukar jag träna hemma också varje kväll, joggar ett par km först, sen 100 armhävn. 200 situps. lite benböj & utfall, step up och såna saker :)

Nää, baara ponnytrav å trav här :D älskar allt som har med hästar att göra, kan inte klara mig utan helt enkelt ^^
Men ja tränar själv lite, bara lite nu då, ja blir så lätt sjuk :P men springer mycket gör jag, sen börjat styrketräna har ja vel gjort lite, ska försöka komma till gym, men de är lite klurigt ;)
jag rider också :D