Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 663 ggr
PromiseMinanMorfeus
0

Tomelilla 19-4

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som har sett några startlistor dit?;)

nemesis
0

putt

hannibal-roll
0

Jag har väntat hela dan. Ser ut som att jag får vänta tills imorgon, typiskt…..

nemesis
0

ja jag ska inte ens tävla men det är kul att kolla…

Rajmon
0

#3 vf ska inte ni ut?

nemesis
0

jag ska köra kvalet..

Rajmon
0

#5okej! ska inte minandra ut d?

nemesis
0

Jo det ska hon..men det är ju med Malin..

Rajmon
0

#7 hihi just det:D haha Lycka till!!

PromiseMinanMorfeus
0

Ingen som veet?:O

hannibal-roll
0

Vart är listorna nånstans?? det är väl inte inställt??

PromiseMinanMorfeus
0

Undrar detsamma!!

hanniball
0

när kommer listorna ut från tomelilla idag eller?

Nathalie_p
0

listorna är ut nu :)

Rajmon
0

det var inte många startande=O

nemesis
0

synd att det var så lite anmälda.. jag har ju inte hunnit kvala annars hade jag med anmält.

Sara-Juventus2
0

ja typiskt. :( fast egentligen var det rätt dåliga proppar, iomed att dom stod handikappade efter pengar men ändå tider. Knappt att man kan eller vill anmäla ut i sådana lopp ju. Kan ju vara vissa som har jsukt snabbt rekord med lite pengar & tvärt om. :( Hoppas på nästa tävlinsdag istället. minst 2lopp som inte blev av nu.

Carro-R
0

Tycker faktiskt att propparna var väldigt bra.Om man nu måste ha penga handikapp så tycker iallafall jag att det e mest rättvisst att låsa loppet vid ett visst rekord. Jag hade anmält ut om min pålle hade varit redo för start:(

Sara-Juventus2
0

#17 bror på vad man har för hästar, det verkar ju inte ha varit så bra proppar ändå., då borde väl fler ha anmält? Jag menar minst 2 lopp blev inte av.. Sen var där tillomed fler i montén än i dom flesta andra lopp. Då är det skumt,

Mille
0

Jag tycker att det var bra proppar om man nu nödvändigtvsi vill ha pengahcp. Hade lopp som passade mina hästar, men för mig, och säkert många andra, är hästarna inte klara för årsdebut än. Det är oftats det vanligatse "problemet" med de första tävlingsdagarna.

Carro-R
0

Kanske beror på att det är rätt tidigt på säsongen ännu och många hästar e kanske inte redo för start än. Hade våra hästar varit redo hade vi haft fem stycken att anmäla ut som propparna passade bra till.

Sara-Juventus2
0

#19-20 okej okej. för vissa var det kanske bra då & för vissa var det sämre. Men som sagt tomelilla burkar aldrig få fulla lopp:/. Men hoppas ni anmäler nästa igång ist då.

skott
0

För mig var de inte bra..

Sara-Juventus2
0

#22 förstår det, samma här !