putt
Listorna blir klara i morgon.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
Tänk på att "spara länken som"

Mazarin Ernst
Lina Scot
Pozzi
#4 tack att du spela Pozzi !
Är det nån som ska fota ?

Vilken ojämn spridning av hästar, jag undrar hur man tänkt vid inbjudan?
Tar man det tidsmässigt skiljer det 8,1 sekunder mellan snabbaste och långsammaste häst, och tar man det efter pengar så skiljer det 12 650 kr mellan högst och lägst!
Bättre än så måste man väl kunna åstakomma…

#7 Håller med dig att det var lite ojämt…

I fjol va de jämnare har jag för mig… trist att man inte lyckats bättre vid inbjudan….. Lycka till alla startande spec syrran och Winnica 
#5 Lycka till Jakob! :D
Då vi blev inbjudna letade de (enligt de uppgifter vi fick) efter hästar mellan 7000-9000 kr och med rekord lite över 2 min typ 2.02-2.06 hade alla tackat ja som man tänkt från början så hade det säkert blivit ett jämnare lopp ur båda hänseenden. Tyvärr har väl en hel del tackat nej vad jag förstått.
#10 Tack Irma !!!
Är det någon mer som vill tippa ?
Blir Mp dubbel eller hur jakob
#14 självklart Oskar !

Mazarin ernst
pozzi
Jane roll
Jag tycker inte det ser så ojämt ut…
Om man tittar på tiderna och ser till vad hästarna faktiskt gått de senaste starterna så skiljer det inte så mkt. Och nästan alla ligger runt 8` Det är bara två som av viker både uppåt och neråt, men de ligger å andra sidan jämt på tiderna…
Man kan ju aldrig få alla nöjda, hur man än gör. Och till det här loppet stog det i proppen att man kunde anmäla sitt intresse om man ville vara med. Det var bara EN som hörde av sig om intresse för loppet. Det fanns flera tänkta hästar till loppet, men då det är svårt att hitta tele nr till alla så blev det så här.
Det har i våran klubb bara varit en person som skött inbjudnings loppen, jag tycker att det har varit bra lopp, inte alltid perfekta på papper, men det har för det mesta blivit jämnt i själva loppet. Men vi kanske ska vara flera när vi bjuder in så att inte bara en person blir hängd för miss nöjet när det inte blir som alla andra vill ha det.
Hoppas förklaringen duger till varför loppet ser ut som det gör…
Jag tror att det kan bli ett spännande lopp och ser framemot att se vem som vinner.
Det kommer finnas någon med kamera på plats så några bilder borde det bli. Allt kommer läggas ut på våran hemsida www.123minsida.se/olpts
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
- Lina Scot
- Mazarin Ernst
- Pozzi
1 Mazarin Ernst
2 Lina Scot
3 Make My day
Heja Jane och Florre :D