Juniproppar?
Japp, snart e det dags för junipropparna att släppas!
Någon som vet någonting om nån propp?? ;)

Eskils proppar för dubbeltravet ligger på hemsidan.

Haha Amandah vi fick ju nyss Maj, nu ska vi inte vara så hånga ;)
Jaaaa, men de fanns ju bara två proppar(en för vajre startklar pålle) i maj för mig x) Så jag måste vänta ända tills juni med att börja tävla på riktigt ^^
Jag skojade, jag har hittan en PERFEKT propp för Juppe den 6e maj i Torneå (finland) ;) 10 mil dit - närmare än närmsta svenska grannbana.
Duu, hur långt är det till Rovaniemi =)?
Från Boden är det drygt 30 mil till Rovaniemi =)
Ojj :O då är det lite långt från skeå å fara dig (A)
Haha, joo det blir nog en bit ;) Fast det är en fördel med att bo i Boden faktiskt, man har ju hyffsat nära till de finska banorna =) Däremot är jag inte sååå på att tävla i Finland, inga stallplatser eller något.. Och allmänt röriga lopp ^^
aha okej, det lät ju inte så trevligt :S man skulle ha bott längre söderut, närmare till andra banor :)
Joo, faktiskt ^^ Menmen, man får iaf se en del av detta härliga Norrland när man är ute å reser x)

Dom finns på SPTF´s hemsida!!!!! Klistra in länken här? (A)
Den här tråden är ett år gammal, men upptäckte nyss att årets kommit :)
Juppe har ett perfekt lopp - ÄNTLIGEN! På hemmaplan den 11 juni :) Han får taggas dit, ingen start innan dess :)
Zolle hade inget lopp, får bli Solänget 31 maj. Får se hur det går då, så kanske möjligtvis han har ett på Boden den 11 juni :)

Tyckte inte det fanns något intressant i närheten i juni faktiskt.

Mantorp 8 juni nästa för min del. Vilka funderar på att komma? :)
Sen kanske Eskilstuna den 27.e, berodende hur han går på Mantorp.

Dannero 8 juni & Bergsåker 15 juni,ev Hagmyren 30 juni(bror på ifall vi nått 2000kr.)

Grymt bra lopp för alla mina hästar, speciellt för Iva.
#16 Jag kommer upp med minst 3 hästar iaf t mantorp (om dom inte sänkt sig :P) sen ska jag väl försöka få me syrran dit också då har hon la en eller två hästar med sig :)
Annars tycker jag det var bra proppar för mina under juni månad :)
#19 Det är bra det! :D (Y)

hittade ett bra lopp på rättvik den 21 juni åt gemini :) I övrigt såg det rätt bra ut för våra hästar ;)
Halmstad hade bra proppar…..

Ganska mycket penga lopp….

Klistra in länken här?