Program för kollage?
Jag skulle vilja veta i vilket program ni gör era kollage, vill göra ett men vet inte vilka program man kan göra det med .. Såå har ni några bra förslag på program som man kan göra fina kollage i ? :)

Okey det kostar väl en hel del o köpa va ? ;) Och det går inte att skicka på msn eller nått va ? :-)

#2 hm.. strax över 1000:- :P men de går å uppgradera till 5.0 snart.. Nix.. ;) har försökt fleera ggr, hehe..

Photoshop är de som gäller! :) Och de kostar över 10.000 att köpa. Dock finns det billigare demon.

#4 vet du va cs2 kostar? :P

photoshop Cs har jag :P o Photoshop Ilstrating cs, Imageready cs och IN design. har ignen aning om vad det kostar :P
Prova Gimp, http://www.gimp.org/ den är lite lik Photoshop, men GRATIS!!!!! Varsågoda, tipset är också gratis!

jag har photoshop 7.0

har aldrig förstått mej på de där med att göra kollage :P

okej. tack för tippsen! men jag håller mig nog till det som är gratis ;) hihi
#7 laddar man ner det ? :P är hmm gaanska otecknisk :P och vart finns *knappen* för det i sånna fall ? :P

jag har oxå photoshop 7.0 eller 6.0 :P kommer inte ihåg :P

Men hur gör man ett kollage?Jag har program men sen då?

ja har photoshop 7.0 , laddade ner det nånstans nångång :P

okey photoshop 7,0 verklar vara skapligt lätt att få tag på :P nån som vet om det går att skicka det på msn eller något ? :)

#13 Emilia kan inte du göra ett åt mig?Dina är sååå fina!

#9 #12 Photoshop är inget program man lär sig över en natt, det krävs mycket träning för att man ska lära sig, testa er fram!
Det går inte att sitta och förklara gör si och gör så.

Ja det ser lite kronglikt ut.

Gimp 2.4 :)

Har 9.0 CS2 i photoshop :)

Någon som kan/vill förklara för mig hur man gör med GIMP då? :P Jag fattar ingenting där inne (A)

#15 såg inte förrens nu :) självklart kan jag göra det, kul! :D
Jag har photoshop cs men gimp funkar också bra om man inte vill lägga ut pengarna. Som andra sagt så tar det ett tag innan man lär sig men det finns olika guider på nätet och sen är det bara att prova sig fram!
Även om man inte vill göra kollage med behandlingsprogrammen så kan man använda de till så mycket mer, bara det att lyfta fram sina vanliga bilder så att de riktigt poppar ut kan vara guld värt:)
Jag har photoshop 7.0. =)

#20 vart laddar man ner Gimp ? xD :P

åhh , nu hitta jag de ;)

Nu har jag fått tag i photoshop 7.0,, men jag har inte lyckats hitta någonstans att göra kollage än…nån som kan säga var jag hittar "knappen"? =)
jag har photoshop 7.0
Någon som är bra på gimp? :P Need some help..

Någon som har lust att göra ett kollage åpt mig?(A)

#33 gash vilket fint :)