Malena bakom varmblod
22-åriga Malena Nogerius har kört ponnytrav med framgångar i flera år. På senare år har hon även börjat arbeta med Varmblodstravare.
Hon har vart mycket framgångsrik som montéryttare på varmblodssidan med flera segrar och placeringar. Och nu rullar även framgångarna in bakom vagnen!
Söndagen 27 april startade Malena i ett lärlingslopp på Hagmyren *ändrat*. Malena körde hingsten Trashcan som tränas av Rikard S Jansson i Eskilstuna.
Malena och Trashcan fick bra spår utvändigt genom hela loppet och kunde sedan spurta på upploppet. De tog in meter för meter på ledaren men det räckte inte enda fram. Det blev dock en snygg andraplats på Trashcans nya rekord 1.17,9!!
Grattis Malena!!!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Grattis!! =)

Grattis, vad kul! :D

Grattis Malena!

Vad roligt! Grattis Malena, fortsätt så!
H = Hagmyren (där Nogerius körde häst)
Hd = Halmstad
Bara så att nr NOLL vet i framtiden.
Grattis Mallan!
Tack så jättemycket!
#5 Det är nog bara ett lite stavfel, då Bea var med mig upp som hästskötare, så vet hon mkt väl att vi var på Hagmyren! Lite lätt sinnesförvirring bara
!
Ja, Bea bliv nog lite förvirrad bara när hon skrev. Hon var ju som sagt med dit upp och tog kortet och tittar man lite mer nogrannt så ser man att det står Hagmyren på fotot.
Och Clintan, du vet mycket väl att hon heter Malena så du får gärna kalla henne för det istället för "Nogerius". Låter lite väl opersonligt tycker jag.

Mamma på dotterns inlogg…
STORT GRATTIS från oss i Kalmar…
Jag hoppas att du hör av dig om du ska ner och tävla här … för då kommer vi och hejjar.

STORT GRATTIS!

#7 & 8 ( Tack för er backup.
#5 Va KUL att du kikade in här för att grattulera Malena!!
Som du kan se på bilden så står det Hagmyren. Som sagt, jag var på plats!
Tryckfelsnisse brukar man kalla ett sådant fenomen…! No harm done
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus