Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 954 ggr
LovelyGodiva
0

Monté ryttare

Hej alla,

Jag söker en mycket duktig monté ryttare till 2 lopp i Maj. Det ena är på Rättvik 12 Maj, det andra är på Hagmyren 18 Maj. (Kat B häst)

PM mig om Ni är intresserade så ger jag Er mer info om hästen och andra detaljer.

amandahandersson
0

Jag kanske kan på Hagmyren :) Gick inte att PM:a dig, men du kanske kan PM:a mig så berättar jag mer.

EmiliaLeo
0

Kunde inte heller PM:a dig, jag rider jätte gärna. Du får gärna PM:a mig :)

ijes
0

Jag rider också jätte gärna (: kunde, som dom andra, inte PM:a dig :/ men PM:a mig om du är intresserad (: eller adda mig på min msn, den står på min sida ;)

mallan-nog
0

Hör med Lovisa Backman, vi ska dit vi oxå och hon är våran "stalltjej" så hon kan åka med oss dit. Hon var 2:a i Monté SM 2007 på Pepito II, är 16 i år och väger ca 47 kg med utrustning. Liten, jättetuff och riktigt duktig. Hon heter Backman här!

Rosenhalls
0

hej hej! Om du inte hittat nån duktig ryttare än så finns jag alltid:P

Tusen
0

Ja, Backman kan säkert rida om Kevin Oscarsson rider Petro. Annars kommer hon nog säkert att rida honom istället.

LovelyGodiva
0

Försök PM nu. =)

LovelyGodiva
0

Har fortfarande inte hittat den "rätta"

Fortsätt PM

Saaandberg
0

säg till om du beöver på Hd, Ax Åby ellr Färstd

Backman
0

Ja, precis som Mallan och Ann säger kan jag jättegärna rida. väger 41kg utan utrustning. Jag är 1.61 cm lång, tror jag. På bilden rider jag ett väldigt litet och smäckert russ som var runt 1.20 hög tror jag? Red både kat A&B förra året.

http://vickelbyponny.blogg.se

Teja-Bea
0

Jag har skickat PM

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus