Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 912 ggr
nemesis
0

STARTLISTOR JÄGERSRO 3 MAJ

här kommer de "riktiga" startlistorna!

www.sptf.nu/startlistor/J_080503_prog_02.pdf

PromiseMinanMorfeus
0

Äntligen!!!

Zetter
0

Konstigt att ibland gäller SPTF:S regler ibland inte. Bedrövligt att det får gå till så här……..

Maretto
0

Har det tillkommit någon häst i monté loppet? Jag kan inte se startlistorna på min data.

Colt
0

#2 Vad syftar du på? :O

[cancan]
0

haha en shettis tillsammans med russen i russkvalet

Miii4
0

#3 Nej

Zetter
0

Listorna har redan varit ute en runda. Ändrar man inte ena dagen pga av att man "dabbat" sig så varför göra det nästa den andra??

PromiseMinanMorfeus
0

katalogerna kom i dag, Men de stämmer inte alls:S

vikingenII
0

lite fusk att de som anmälde senare kunde se startlista innan på vilka som var anmälda och sen anmäla efter det

Fyih
0

Så här står det på Sptfs hemsida:

Anledning till att ny startlista till Jägersro förligger är att ändring av sista dag för anmälan bara har publicerats på lokal hemsida. Ändringar i fastlagda proposioner skall godkännas av SPTF och publiceras under ovanstående rubrik på SPTF:s hemsida. Detta har inte gjorts varför den officiella propositionen gäller. Samma regler gäller för samtliga klubbar.

paxa
0

#9 Men det finns ju de som alltid har den fördelen att se vilka hästar som anmäler i loppen!!

fredag
0

#11 Precis, och att det är  Skåne klubben som återigen tar sina egna svängar är det väl ingen som förvånar sig över!

Miii4
0

Herregud, tror ni att folk verkligen gör så?
Snacka om total brist på förtroende :/, riktigt tråkigt att det finns folk som tror att det fuskas medvetet!

Kima
0

Håller verkligen med Mia. Jag vet till 100 % att inget fusk eller annat förekommer inom Skåne Klubben!!!

usher
0

#14 och hur kan du veta det?       det kan man väl inte veta i någon klubb. klart  att de som har hand om anmälningarna har lite lättare att välja vilka de ska anmäla ut i vilka lopp klart man tar de med sämst hästar i om man får välja vem man ska möta

_Jag_
0

Men herregud om det är så himla orättvist dra er ur loppet då…Ingen som tvingar någon att tävla överhuvudtaget…

nemesis
0

Tycker det är dålig stil att sitta och klaga på folk och sen vara anonym!! kan inte vara kul att behöva läsa sån skit när de säkert sliter för allt ska bli så bra som möjligt!

_Jag_
0

Men kommer man få hem nya program?

nemesis
0

ingen aning

Rajmon
0

usch det är nästan det värsta jag hört!!! Hur kan man bara tro en sådan sak??? Tycker att man ska vara glad att någon över huvudtaget tar hand om anmälningarna för det är verkligen inget lätt jobb!!!! också går folk runt och tror en massa skit ovanpå alltsammans..!

Zetter
0

Det var på SPTF:s direktiv som listorna drogs tillbaka….

VeronicaP
0

Ja de som anklagar klubbarna för fusk är ju de som inte vågar stå för det , det är så fegt  , lätt att kasta skit när man inte tar ansvar för skiten man kastar …..

HugoBoss
0

#2, men det är väl lika bedrövligt att man anmäler sin häst och att den inte kommer med? Fast än man egentligen har anmält i tid .

Dessutom, hade listorna inte ändrats så hade ju alla som anmält "för sent" klagat på att de inte fick med sina hästar .

Pikant
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vi blev helt förstörda när vi hade anmält cindy och fick veta att hon inte kom med för anmälan hade gått ut. vi bara vafan:( och nu såg jag att hon fick vara med:D lycka på hööög nivå säger jag bara!

Ljungen
0

Vill bara säga till alla som klagar på fusk inom skåneklubben: Ställ upp själv och hjälp till inom era klubbar så det inte bara är samma 7 personer som hjälper till alltid. Det är inte meningen att det bara är styrelsen som ska göra allt jobbet! Och kasta första stenen ni som har folk på de olika posterna som varken äger,tränar eller själv tävlar. Nej, ris till er som bara kommer till tävlingsdagarna tävlar och sen åker hem, tänk om! Roser till er som sliter och kämpar för att tävlingsdagarna överhuvudtaget ska gå att genomföra!

kajsa-mini
0

#18 Nej där kommer inga nya program… :'(