Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1153 ggr
Odena
0

Starlistor Visby 3/5?

Hej. Någon som har startlistorna till Visby 3 maj. Skulle vara kul att se dom.

Tack på förhand :)

deweycheatumnhowe
0

Finns inga ännu på kanal 75.

CarolaCarro
0

Vem är de som kan gå in på kanal 75?? Va ja förstår så kommer listorna ut där innan sptf???

johannaolofsson
0

Jag var med på anmälningarna igår och tyvärr var det dåligt anmält, både kat A och B. Endast snabbloppet för kat A blev av. I Kat B släpptes många lopp med endast 6-7 hästar.

Tråkigt med lite hästar!

DeniseM
0

Jag håller med dig. Synd att inte folk anmäler ut sina hästar när vi har sån tur att kunna ha så pass många tävlingsdagar som vi ändå har. Tycker att vi måste ta vara på dem så gott det går och hjälpa folk att få ut sina hästar.

tråkigt, tråkigt..

Absolut_Luks
0

Från kanal75

jontegus
0

ja det vart ju tråkigt specielt för mig som ska ända från romme dit så jag vet inte??

Absolut_Luks
0

#6 Är det du som har shettisen från Romme?

AK47Kalashnikov
0

Nu kanske jag bara är stenblind, men vart är kvalen…?

jontegus
0

#7 ja

-JP-
0

Tuffa lopp..

rebeccajansson
0

Jag tror nästan att shettissloppen kommer att försvinna inom en snar framtid på gotland. Det fanns ju en hel del när jag tog min licens för 6år sedan då var loppen fulla. Tiderna förändras spec nu när vi har avecklat med shettisarna. Vi hade ju alltid me nästan minst fyra shettisar i varje lopp bara för att det skulle bli av

-JP-
0

Jo det är hämskt när man tränar dom o ligger i hela vintern, sen när man väl skall anmäla ut dom till lopp, så blir det inte av :/  aja det är bara o fortsätta o anmäla ut o träna på !

Annelie-
0

Vi ville så gärna åka till Gotland på dessa tävlingar. Tyvärr var alla färjor fullbokade på söndagen så vi skulle inte komma hem i såfall. Så är det när det är långhelg.

Synd att inte propparna kan komma lite tidigare så att man kan boka färjor i tid.

deweycheatumnhowe
0

Destination Gotland borde ha fler båtar hem på söndagen.. skit också..

Malu
0

Synd att det inte blev av med fler lopp..vi hade anmält ut till två starter till!
Sämst anmälda starterna blev förstås av…(shettisloppet o russmonten).Men vi får ta det som en träning för kusken/ryttaren denna gång då.
Ursäkta men propparna är ju faktiskt inte de bästa att anmäla till heller,var tveksam att anmäla ut överhuvudtaget för hur ska en häst som har 2.55 i rekord ha chans mot en som går 2.11 när det är autostart? I proppen stod det ju 2.59 o bättre…var det enda loppet som jag kunde anmäla hästen till också.
Mitt shettissto som får starta 2 starter/dag finns det bara ett lopp per tävlingsdag (om ens det ibland)vart jag än letar proppar runt om i landet ,medans till 3-åringen som bara får göra en start/dag finns det ofta 2 lopp till.
Förstår att det inte är lätt att få ihop propparna,men lite mer att välja på borde det vara.

johannaolofsson
0

#8 Konstigt, jag vet att de var inlagda ialla fall.

Tror det var 1 shettis och 6 russ som skulle kvala.

AK47Kalashnikov
0

#16 No problemo! Hittade dem på grtks sida! =D

Jessika87
0

Någon som vågar tippa???

SKmarika
0

Du (Malu) tycker att det är orättvist att din shettis får starta mot hästar som är likvärdiga och snabbare än din. Skulle gärna vilja ha en kommentar om debutantpokalen för kat.A den 19/4 då din häst deltog mot ostartade shettisar..Fundersam

sofieb
0

Någon som vet när kvalen går? Innan första start som vanligt eller senare?

LuddeRoll
0

#15 Du är välkommen i proppgruppen!