sidostänger!!!
Jag har en Chevi pony reflex sulky, är det någon som vet om det finns sidostänger till den och isåfall vad är det för pris på dom och vars finns dom att köpa? =)
Säger som #1, där har de billiga för 372 kr st. Beställde till sidostänger till min Chevi Reflex därifrån. Annars finns det på LLTrot, 2 styck för 900 kr.
Tack! Nu har jag beställt dom där för 372 :D
Hej!
någon som vet hur lång tid det tar för stängerna att komma? jag beställde dom ju den 14:e april och jag har inte sett röken av dom … brukar det ta så här lång tid eller borde man ringa dit och höra?
#4, Beställde du från Ponnytravprylar.e-butiken?
Jag beställde min sulky därifrån (Chevi Reflex med sidostnger). De trodde de skulle ta runt 4:a veckor. Det har gått 3 veckor nu.
Men ett par sidostänger kan ju inte ta så lång tid tycker man ju. Ring till dom och kolla? :)

Jag har beställt skygglappar därifrån, stod på sidan att det brukar ta 7-10 dagar. Sedan fick vi ett mail där det stod att hon inte hade fått in skygglapparna pga av något som gick segt tror jag :P så det kan ju vara det.
#5 Ja , jag beställde därifrån.. ska ringa på måndag eller tisdag om dom inte kommit.
#6 jo, man tycker ju att man kanske borde få ett mail om det dröjer länge.. =)

#7 joo… =) men jag fick ett mail för att dom inte fanns inne, men aja ;D
#8 förhoppningsvis så kommer dom till veckan.=)

Vad kostar ett par nya sidostänger?

#10 375 kr på www.ponnytravprylar.e-butiken.se
Josefinejumpforjoy.blogg.se