Kommande start?
När blir nästa start eller kval för er del? :)
För min dle blir det nog start i Halmstad den 27:e april.
Kalmar den 3 maj hade en bra prop till Svartkrut, så blir nog start där med. :)

Dar's Golf kommer årsdebutera på Solvalla den 10 maj.

Hoppas på kval någon gång i maj..beror väll på hur våran bana fixar. Men med tanke på att det finns fler som vill ha ett senare kval tycker jag att det borde bli av…:)
Zolero årsdebuterar mest troligen på Solänget den 31 maj, annars blir det Bodens dubbelhelg första helgen i juli.
Norrskenets Jupiter årsdebuterar på Peabtravet den 11 juni.

#4 hahahaha justja…Peabtravet x)

blir nog kval 14 maj för mig:)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
#1 Forts… Hoppas på att min 3-åring ska kunna kvala den 14:a maj också förresten. :D

Cotton Field ska årsdebutera 3 maj på Kalmar. Min treåring är inte riktigt färdig än, men hoppas han är redo att kvala framåt juli. :)

Nästa start blir troligtvis på Åby den 1 maj :)

hoppas på kval med treåringen 14 maj :) start med skräcken vet inte alls:P

dannero 20/4 ,östersund 11/5 & solänget 31/5, ev hagmyren kommer inte ihåg datum..

Polenta har bra proppar typ överallt hela maj .. :) Men årsdebut blir nog på Bergsåker den 3:e .. sedan bär de nog av till Ös och Myren iaf, sedan får vi se :)

11# & dannero 8 juni

Nästa start är på söndag :P efter det kanske det blir romme :)

27:e sen veckan efter åby sen blire nog ett insprängt och östanåkra i juni.

Vi ska kvala två av våra hästar på Solvalla den 10 maj. Sen får vi se var och när den första starten blir.
kalmar 3 maj med orra
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

Blåsippa gör förhoppningsvis årsdebut på Visby 3 maj och Odena vet jag inte riktigt än.
solvalla 10/5 blir det årsdebut för Grann, går det bra då e det inte omöjligt att det även blir en start helgen efter på hagmyren..

Förhoppningsvis årsdebut i juni om det finns lopp!

Gjorde årsdebut med russen förra helgen på Solvalla och idag kom Joje ut på banan igen, så planerar vi start på Romme 26 med Joje igen =)

Första start blir 31 maj med Jikas Sunniva Star och kval med Kevin Klein samma dag. Heldag på solänget!
Rackarungen ska förhoppningsvis kvala nästa onsdag.
Svartkrut får nog vänta till den 6 juni. Likaså Timoon-X.