Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: utrustning
Läst 4589 ggr
SofiaLindh
0

Pannband med namn

Vet ni någon bra hemsida där man kan beställa pannband med namn på?

Tyfon
0

man kan ringa till ladugårdsinrede.

SofiaLindh
0

nummer?

DubbelE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Biderman säljer pannband med namn på..

muskot
0

Man kan beställa av Malin Olsson, M&M's hästsport, i Skåne, dom är jättefina och kostar runt 200kr. Hon heter Stuteri_trot här på iFokus.

johanna9
0

man kan beställa hos ander söderlund. www.anderssoderlund.se är sidan.

FridaSimonsson
0

Anders söderlund har bästa ^^

bildbevis ^^

thilda-
0

vi kan beställa på våran travshop :)

Mollberg
0

L&L har pannband med namn.

crazycattiz
0

Pegasus Hästshop --> www.anderssoderlund.se !!!

ElisabethA
0

På tradera har jag sett att man kan beställa flätade pannband med sin hästs namn.

linnrisedal
0

de som finns på tradera är inte lika fina och prisvärda som de på ladugårdsinrede! vi beställde ett från hon som säljer på tradera (H.B.Party) finns med som hon visar och man se knappt vad det sår! de kostar ochså 200 kr.. bättre då att köpa på ladugård. de är skit bra!

ElisabethA
0

#11 Ah, jag har inte själv köpt därifrån. Jag har ett flätat, köpt i USA, som är supersnyggt!!!

LindaBlomberg
0

Är det någon som vet vart man kan beställa namnpannbanden som är flätade?

_JonnaRoos_
0

#13 Man kan köpa i bollnäs och i sundsvall, skit snygga! Sara nobell har ett sånt, det beställde jag i bollnäs!

Anna_
0

Finns säkert på Mantorps Travshop. Där finns allt man behöver! :)

divansson
0

ja beställde mitt i rättviks hästshop.. :P  fasst de är nog inte så många som gör de.. men men.. de vart finfint i alla fall.. ;)

Pinto_4ever
0

Jga vet inte, jag fick min i present…! På den står det Pinto!!!

jessssica
0

På Aubiose i borlänge kan man beställa iaf.

Odena
0

Jag köpte/beställde mitt på dahrve på gotland. Det tog lång tid men jag tror att det var för att det var ett Å med att dom inte riktigt visste hur dom skulle göra för att inte sy på ringen.

juliapettersson
0

Hmm ser inte alla namnpannband likadana ut? Förutom dom flätade…

Nitro
0

#20 De tycker jag med :P Dessutom går de ju att beställa nästan överallt?

_JonnaRoos_
0

#21 Nej dem är faktist olika!! Vissa tycker jag är skit fula, ganska liten text å skit..

Nitro
0

Okej, Färjestad har då sådana "vanliga fina" som jag enbart sett :) För typ 180 kr eller nåt .

LindaBlomberg
0

Ok! Jag sattsar nog på ett flätat, har ett avnligt men tycker att dom flätade är mkt snyggare! Jag letar vidare, kanske kan beställa ngt när man är på fasta landet och tävlar ngt i vår..

jonasjo
0

har någon telenr till ladugårdsinrede eller finns det någon hemsida dit??

johanna9
0
jonasjo
0

#26 Tack för det Glad

Klasselover
0

Letar också i närheten av Linköping..

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Klasselover
0

Jag har inte sett några på mantorps travshop, dom brukar ju ha det mesta..

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

HK_ponny
0
gotlandsruss
0

mantorps travshop om du åker dit nån gång så kan du notg beställa där

Emsaa
0

Hannas Hästshop på Halmstad travet ;)

TildaLinge
0

Jag kommer ej ihåg vart jag beställde vårt men jag kan kolla upp med morsan.

Kristina-
0

Våra beställde vi på Örebrotravet. Små eller stora bokstäver bestämmer man själv.

Brunzell
0

Jag har precis beställt ett från färjestads travshop. Jag har ett sånt vanligt men nu vill ja ha ett flätat som snyggingen domino på bilden :)

iiirma
0
iiirma
0

Vet ej om de har pannband på hemsidan, men det går att beställa "live" där iaf :)

Ssannna
0

skulle nån kunna lägga in en närbild på ett flätat pannband? vill veta hur dom ser ut!

Bemydream
0

Kostade dom på Örebrotravet då?

"En tanke tänkt i trygghet, upprepade gånger, har en tendens att bli verklighet"

Kristina-
0

#39  Minns ej , var några år sedan. Tror att dom flesta travshopar säljer pannband, och priset brukar ligga runt ca 200kr.

EllinoreBoy
0

38#, #35 har lagt in en bild! Faktiskt är dom pannbanden lätta att göra själv!:P

xxeliiinxx
0

alltså jag hittar pannband men inte med sånna med namn påFundersam,är det jag som är dålig på att hitta saker eller?

jessssica
0

#42 var har du letat efter nåra då?

De brukar nog inte sitta uppe i affären eller att man kanske inte ser dempå hemsidan, men många "syr" upp på beställning, det är bara o fråga…

DubbelE
0

#39, mina är från örebro. dom kostar 200-210:- ..är inte riktigt säker men runt där

Ssannna
0

#41 jo, men det syns inte så bra…

olivialundgren
0

Min beställde jag på gotland (dahrve) har til Zoylett och daim oich beställt ett till Liseth med :D

Bemydream
0

Okej, bra då vet jag…

Ska beställa där nästa gång jag åker dit.

"En tanke tänkt i trygghet, upprepade gånger, har en tendens att bli verklighet"

SofiaLindh
0

Jag vet att det mfinns i nästan alla travshoppar, det jag undrade över var om det finns hemsidor man kan beställa ifrån ;) :) men tack för tipsen :)

casandra
0

rättviks travshop, någon hemsida eller så?

joooossan
0

Hur ser de flätade ut ? De "vanliga" ?
Bilder någon ? ;D Ska köpa så vill veta vilket som är snyggast / bäst :D

Josefinejumpforjoy.blogg.se

joooossan
0

Hur ser de flätade ut ? De "vanliga" ?
Bilder någon ? ;D Ska köpa så vill veta vilket som är snyggast / bäst :D

SLennartsson
0
joooossan
0

#51-   Putt ;D

SandraErikssonn
0

Min lilleponny ska få ett när han börjat starta :)

Polenta
0

Här är Polles, dålig bild men :P

Rieneke
0

# 22 håller med! Jag beställde mitt på L&L på valla. Jag tkr dom har klart snyggast. Beställde förra året från bidermans, inge vidare tkr jag. Materialet var typ nylon som på en förbygel, gick knappt att  "forma" efter hästen. vi fick byta 2 ggr för att man inte såg textenFundersam