Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 878 ggr
Jagz
0

blogg

Hej!

Jag tycker det är jättekul att läsa bloggar. Därför undrar jag: har du blogg? vad heter du? Hur ofta skriver du? Varför skriver du?

Miii4
0

Jag har en blogg :). Den handlar om allt möjligt strunt jag hittar på, dock inte jättemycket hästsnack. Ganska mycket om vad som sker med vänner osv, relationer och sådant.
Försöker skriva varje dag, ibland blir det mindre och ibland flera inlägg på dag.
Varför jag skriver? Antar att man måste få ut sina känslor någonstans, tankar som ventlileras och sånt dära tjaffs :P.
miiianilsson.blogspot.com är adressen.

olivialundgren
0

jag har en. dzk.blogg.se

skriver typ när jag har lust och inte har nå att göra;P

AnnaLundin
0

Ni vet väl om att det går att blogga/skriva dagbok här på iFokus också?

amandahandersson
0

Min "personliga" blogg står på min bilddagbok; http://amandiikatt.bilddagboken.se :)
Skriver ganska mycket häst, eller ja… Skriver ju vad jag gör på dagarna och då är det ju mest häst, haha :)

Försöker undvika att skriva ut den såhär, i risk för snokande föräldrar!

amandahandersson
0

#4, glömde skriva…

Jag skriver dagligen, ibland flera inlägg per dag. Skriver för att redovisa dels för mig själv vad jag gjort för nytta under dagen, även så att andra ska kunna läsa och få en liten inblick av mitt liv. Ibland skriver jag även av mig, typ när jag är förbannad eller så.

Har en till blogg på G, "jobbar" som ungdomsbloggare åt farsans jobb :) Första inlägget ska komma ut idag, så vi får se hur det blir :) Då är det inte så mycket personligt, utan mer rent allmänt.

usher
0

#3 hur gör man för att läsa de senaste dagboksinläggen? innan kom de ju upp på första sidan

Jenniferohlson
0

Jag har en www.nogg.se/jenniferohlson Skrev varje dag förut men har blivit väldigt sällan nu. Ska försöka ta upp bloggskrivandet igen. Skriver om alla mina tankar och funderingar, för det mesta handlar det om hästarna men även skolan och övriga livet kommer med ibland.

Jag skriver för att rensa tankarna och se klarare på mitt eget liv!

Belindaa
0

www.lburen.blogg.se :)

Förut skrev jag för det mesta varje dag, då hade jag inga hästar, men nu har jag det och därför hinner jag inte med att skriva lika mycket, men jag skriver så gott jag kan =)
Jag skriver för att….jag vill (A) haha, näe men jag tycker det är kul :)

Jagz
0

putt!

Mixie
0

Har bilddagboken, lägger inte in bilder så ofta men försöker någon gång i veckan iaf.. http://miccan08.bilddagboken.se adda gärna :)

//Mickan

Jagz
0

putt!

amandahandersson
0

Så, nu är min och en annan tjejs bloggar publicerade på Job reklambyrås hemsida. Vi skriver om lite allt möjligt :)

www.jobreklambyra.se - länk till bloggen finns på första sidan! Klicka där och längst ner på den sidan finns alla hittills 4 stycken  blogginlägg.

De kanske är lite inaktuella nu, men vi fyller på eftersom :)

Wahlberg
0