Licens tagare!!!

#1 Vad är då bättre än dom gamla hedersponnysarna? :)

Jag får väl ta och presentera min lillasyster..
Namn: Elina "Evert" Andersson (elina_evert här)
Ålder: Ska fylla 14, född 1994
Hemmabana: Boden
Kör dels klubbponnyerna i provloppen, men har även kört våran egna Norrskenets Jupiter två gånger.
Är godkänd i alla provlopp hitills :)
Under 2008 ska hon tävla med Norrskenets Jupiter, som hon även fått överta träningen nu på. Fast jag kommer såklart hålla koll ändå ;)
jag ska ta licens i år (håller på)..
jag är 12 snart 13 år gammal.
hemmabana:färjestad
kör med travskolans ponnyer..

hej jag e Frida karlsson och tar licens på axevalla travbana med salebodas ida.jag e 13 år i år

#7 Kul där var Linus och Trotten med på bilden…./Mamma Lotta

Ska ta storhäst licens
Född 1992
Licens häst: Bleu Marine

#14, det tog 4 och 1/2 år för mig att övertala min syster ;) Bara kämpa på!
Ska försöka få min andra lillasyster att börja, och hur det ska gå til vette jag då sjutton!
Men man får väl typ ta med dom ut i stallet, visa upp travet från den ljusa sidan och visa hur kul det är :)

Vi har 7 st på Eskilstuna som håller på att ta licens nu :)

finns det något som heter montélicens inom ponnytravet :O
hej jag bara undrar i år tar jag licens på russ, får jag köra shettis då också eller måste jag bara köra russ då? //en som undrar

# 19 Du får köra shettis också (om du har ålder inne förståss)
aa jag är 12år fyller 13!

# 21 Då är det bara att köra på! 

#18 om inte monte licensen ingick när du tog licens moste man ta en spesiell monte licens.
okeej tack!

#26 Ska bli kul att komma ut och kika på er på Axevalla då jag snart kommer hem igen för ett par månader. Många av de som nu tar licens har jag ju haft på deras tidigare kurser!=) Hur många provlopp har ni kvar?

#28 jag tar inte själv licens men min kompis Frida gör med min häst, jag har följt med henne några gånger och kollat på när dom kör.
Frida trodde att de va 5 provlopp kvar att köra.
#29 Okej då är jag med:) Roligt ska det bli iaf!

På tal om licenstagare…
På söndag ska Elina köra Norrskenets Jupiter i en klubbtävling, ett inofficiellt lopp men med tid och poäng på spel! Nervöst värre!
Heja Evert och Juppe! :D:D

Nu dröjer de väl inte så länge innan våra licens tagare kommer ut på banorna. Jag vet att axevalla skriver teorin den 17maj och kör upp den 24maj, tror att åby redan har skrivit och uppkörningen va denna helgen.

Evert är klar med licensen nu med :)
Vi på färjestad blir klara den 17 maj, det ska bli så roligt att få börja köra!!! Men lite pirrigt.