Rosenhälls Mawerik kommer:)
Tänkte göra repris från förra året;)

Ska anmäla Karismas Gerti, hon ska göra debut då:)

#2 Ös då ? :O
#0 Jag ska dit med Polenta hade jag tänkt, prop vet jag inte ännu .. 3.000 på sig, rek. 19,6

#3 har hon precis 3.000 på sej?isåfall kanske vi startat samma lopp:P

#3 Blev ju 5dagars anmälningsförbud i lördags så vi hinner inte anmäla, åh mamma är inte hemme då heller så…:P

Ska anmäla Salmiak till tredje proppen bakifrån (glömt nummer x) ) Rekord: 2.01,1 pegar: 13.025kr

Garrilina ska kvala, ev. Zappa också. Sörbys Sara anmäls i prop 1 och ev. i prop 6. Klints Wilda kommer anmälas till prop 7. Sen ska jag troligen rida Vilbon i montén.
Beror hur Grann går på Solvalla, går han bra finns det möjlighet för start där uppe.. Men e oräker till vilken propp det blir.

putt :D

#4 Aha .. där ser man ;P Men jag vet inte om jag ska anmäla henne, vi ska till Ös nu på söndag :)
#6 Ah, då är jag med .. hm :P

Nå nu så lite mer bestämt:P
Rosenhälls Mawerik o Hiprex (om hon håller sig fräsch)
Vi hoppas på att dom travar så ska det nog bli kul;D

Tror jag ska dit med Zirkon

förhoppningsvis ska Solos Harry Boy dit.. rek. 2.01,3.. prop 9-10 (tror ja de var) isåfall. :)
Men det är osäkert eftersom en annan häst ska till veterinären på lördagen Eller söndagen, vi har "oklara besked" om det ;)
Synd att hagmyren kör samma dag som ett riktigt fint lopp på färjestad för övrigt :/ osis.. men jaja ;P

Vilka ska anmäla till 3.000-6.000 proppen ? Russ ..
(Har för mig att det var så den löd iaf … (A)

Anmälan går ut kl. 9.00.

jag har anmält nu iaf :P får hoppas veterinären går med på att ta den andra hästen på lördag istället nu då, så ja kan åka t. hagmyren på söndag :)
Åhh, vad kul att Wilda ska debutera, spännande. Synd att det är så långt för mig att åka…….hade gärna tittat annars men lycka till!!

Ja, samma här.. :D

Inga listor ännu iaf… Axevalla, färjestad och tingsryd har alla kommit idag så hagmyren verkar segt.

ja, verkligen…

mmh :P får vel hoppas dom kommer nu snart :/ brukar dom inte komma på kanal75 eller va de heter först? :P nån som har lösen dit? :)

Dem har inte kommit på kanal 75 ännu..

men va segt
kan näästan slå vad om att de kommer när man är på rättvik ;P så har de vart för mig varende gång hitills ^^ när man är borta så kommer dom, haha

åh, varför tar det så lång tid.. :/

vart är listorna?:O

#19 Ja , det är synd att det är lite väl långt för dig att åka å titta på oss..
Listorna kommer inte komma riktigt än. Inmatningen i systemet pågår fortafarande så listorna är inte klara för att läggas ut på kanal 75 ännu. Men de kommer så fort de är klara!
Montéloppet för kat. A är inställt pga för få anmälningar.
Håll till godo, listorna kommer!

inga listor?;P

Nej, inga listor:/

nudå?

Nej inga listor än.. :/

putt putt!

Inga listor ännu….

Men nu måste vi få se listorna! :D

Dem blev klara i går men tyvärr hade dem lagt ett lopp fel så det kolliderade med ett annat lopp som samma ponny skulle starta i så det får kansliet fixa till idag.
Men va jobbigt! :P hoppas dom skyndar på ;)

Listorna

Svettigt… Iva ska ut i lopp 6 & 8, hoppas vi hinner sela om ;o)

ser bra ut men hårt emot i ena :S ramona ernst tar hem de

varför lägger man monten och snabbloppet med ett lopp i mellan ? Dumt!!!

Ja, det håller jag verkligen med om.
Eftersom en häst måste få minst en timmes vila mellan loppen, så kanske det läggs en paus efter monten ?

Om man läser mitt inlägg innan så hade dem lagt ett lopp fel så det kollidera med ett annat som samma ponnyer ska starta i men kansliet verkar inte ändrat på det ändå så då lägger dem ju självklart en paus emellan där.

Kvalloppet kommer att gå kl. 11.00, första start kl. 11.30. Paus blir efter lopp 6.

#47 låter bra.
Hoppas det blir lååååååååååååååååååååååång paus för Iva, Celine och Karamellen vill vila ;)

nån som vill tippa?:)

knäpp som man är tycker ja de borde lagt kvale efter montéloppet eller innan snabbloppet istället.. så slapp de vara en låång paus mittupp i alltihopa..
Granit ska starta lopp 2 Katrinebergs Jimbo lopp 5 och ska rida dar's Ecco lopp 6