"ATG" info till ponnys
Jag skulle nog snarare säja att ALLA skulle vilja ha ett sådant register för ponnyerna också!
Jag har ingen aning om ifall det är på gäng, men välkomnar det NÄR det kommer!

Ja det skulle vara jätte posetivt!!

Något är på gång, men jag vet inte hur långt det kommit eller i vilken form.

Jag vet inte om det kommer något sådant system men steg 1 är iaf taget…
Ponnyernas tävlingssystem där proppar, resultat osv matas in är sedan en kort tid tillbaka en exakt kopia av storhästarnas.

Håller helt med Linnea, hade underlättat väldigt mycket om det hade funnits ett sånt register för ponnyerna!

Jag har också funderat lite på det och tycker att det vore kanon om det fanns något sådant, och jag tror att de flesta håller med
Har varit "på gång" i 20 år!!!!!!!

Jag tycker att det ska bli.
Men jag vet inte om det är på gång.

Det är ju inte ATG som har det registret utan STC (om jag inte är helt fel ute…). Kanske kan det i framtiden göras åtkomligt ex via SPTF´s hemsida precis som det nu går med stortravet via www.travsport.se. Med nya Ponnysystemet har vi iallafall kommit väldigt mycket längre mot hur det var förut.
heej..
Jag håller absolut med dej, det skulle vara så himla kul att kunna söka på ponnyer men det kanske kommer med tanke på att det blir mer och mer telefon anmälningar och startlistorna är ju nästan ute dagen efter anmälningsstoppet.. Så ponnytrvaet går med stora steg framåt tycker jag..

Man kan söka info på häst å kusk på ATG.

Va kan man söka på pnny kuska och hästar där?
Jag skulle också vilja ha det .. att man kan söka på ponnyerna inte bara på storhästarna:P

Nej men ja mernar att man kan söka på stora hästarna. ponnyerna har ju inge register alls.

Ja då fattar jag

men det finns en sida där man i alla fall kan få fram fem led i stammen.. och bilder om det finns på hästen.. i alla fall på några i stammen finns det bilder på.. men ATG borde klart fixa till ett regiser så att man kan söka påonny och ponnykuskar och få fram info.. eller om det skapades en liknande hemsida fast som det bara fanns ponnysar att söka på och kuskar såklart då.. :)

Finlands motsvarighet till ATG är Hippos. På www.hippos.fi kan man söka på såväl varmblod som ponnytravare:) Jättekul, för övrigt tycker jag ponnytravet uppmärksammas mer i Finland än här i Sverige.

DEt skulle ju vara himla kul om de kunde bli det ;P