Travstammad treåring säljes
Travstammad treåring säljes
Ramid brun valack ca 126 cm F. 2005 e. Nordman 569 (enda gdk hingsten efter SM-vinnaren Junisorken 484 rek 1.43,7a) u. Sussan 3806 som lämnat Nekter rek 2.09,9 ue. Bond 438 rek 1.49,1a. Ramid är en tillgiven men lite försiktig treåring som
kräver en varsam hand, ej nybörjarhäst. Han är lite riden, tömkörd, och har gått med vagn några gånger. Mycket hanterad, van att stå i spilta och box. Funkar bra med andra hästar. Van vid mindre trafik, lättlastad, och snäll att verka. Har pass, är chippad och regelbundet avmaskad. **UTLÅNES EJ!!!
**Pris 15.000:-
Maila rebeccajansson-akerblom89@hotmail.com för fler bilder.
Ring Börje Johansson kvällstid tel 0498-488030 Hästen står på Gotland
Fotad av Rebecca J-Å Gotland-08
Puttar
putt

Om jag bara hade haft pengarna..

Har ni någon aning om hennes tidskapacitet? 
#5 vad menar du? Det är en valack och har gått för vagn några gånger

Oj, skrev fel menade hans .. Ja, jag tänkte .. om du ser på hans steg och så, (kanske hur han travat i hagen) Ser han ut att ha bra steg , breddar han bak, osv. Så att han kanske skulle kunna bli ett travämne?
#7 visst kan han trava. Nu rids han och pysslas med varje dag. Klart att han kan springa, han har ju förstklassig travstam oxå. Skall göra ett nytt annonseringsförsök i höst. Då lanske det blir lite mer efterfrågan på russ.

Okej, men han är inte inkörd ännu? Isåfall hade han varit intressant för mig! :)